PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Gatvė2020 m. Liepos 9 d. 10:22

Skaitytojai kritikuoja kelininkus: situacija po tvarkomu Kleboniškio tiltu – tragiška

Kaunas

R. Tenio nuotr.

Kas vyksta KauneŠaltinis: Etaplius.lt


137881

Su „Kas vyksta Kaune“ redakcija susisiekęs kaunietis atkreipė dėmesį, jog Jonavos gatvėje, ties tvarkomu A. Meškinio (Kleboniškio) tiltu jau kuris laikas paliktas laikinas kelias, kuris yra tragiškos būklės. Dėl prastos kelio dangos vairuotojai priversti smarkiai sulėtinti greitį, jog automobiliai liktų sveiki, o dėl to kyla ir kita problema – šioje atkarpoje kiekvieną dieną formuojasi spūstys.

„Beveik kasdien važiuoju pro Kleboniškio tiltą, kur tvarko, tai žinokit danga po tiltu yra tragiška. Kelininkai palikę laikiną dangą, kuri pilna didelių duobių, todėl ten eismas trinka, susidaro didelės eilės – kauniečiams nepatogu“, – pokalbio metu situaciją nupasakojo skaitytojas Simonas.

Skaitytojas kaltina rangovus, jog taupydami pinigus neišlieja geresnio asfalto, kad eismas galėtų vykti sklandžiau ir vairuotojams nereikėtų manevruoti tarp nemenkų duobių.

„Nesutvarko rangovai normaliai gatvės. Civilizuotoj šaly taip nebūna. Rangovas turėtų sutvarkyti, jie taupo pinigus ir laikinus kelius padaro labai prastos kokybės, dėl 30-40 metrų. Visi saugo mašinas, važiuoja vos 10 km/val. Va ir pats dabar važiuoju ir neįmanoma greičiau pravažiuoti, nes po to tiesiai į servisą galima bus važiuoti“, – kalbėjo pašnekovas.

Nepatogumai laikini

Portalui „Kas vyksta Kaune“ susisiekus su „Kauno tiltų“ komunikacijos specialiste Giedre Samulionyte-Lekavičiene, ji paaiškino, jog šiuo metu kylantys nesklandumai yra laikini, o prastos būklės danga bus pakeista iki kito mėnesio vidurio.

„Tai laikinai dėl vykdomų darbų įrengtas frezuoto asfalto paviršius, kuris dėl staigių liūčių bei išaugusio transporto priemonių srauto (didelės apkrovos) lūžta, atsiranda išdaužų. Ši vieta yra nuolat prižiūrima, duobės laikinai užtaisomos frezuoto asfalto drožlėmis, tačiau savaitgaliais ir švenčių dienomis priežiūra nevykdoma“, – apie kylančias problemas Jonavos gatvės atkarpoje aiškino G. Samulionytė-Lekavičienė.

Anot specialistės, šiuo metu čia vyksta vandens nuvedimo sistemos rekonstrukcija, todėl nuolatinės asfalbetonio dangos kol kas tiesti negalima. Ji patikino, jog laikinos dangos problema bus išspręsta artimiausiu metu.

„Projektinę (nuolatinę) asfalbetonio dangą užklosime tik po šios subrangovo atliekamo paviršinio vandens nuvedimo sistemos rekonstrukcijos. Preliminariai vandentiekio sistemos darbai užtruks dar apie porą savaičių, po to imsimės jau minėto projektinės asfalbetonio dangos klojimo, o šį procesą tikimės baigti iki rugpjūčio vidurio“, – teigė „Kauno tiltų“ atstovė.

Pasiteiravus, kaip sekasi pirmojo etapo statybos, specialistė trumpai pakomentavo apie vykdomus darbus ir kas laukia artimiausioje ateityje.

„AB „Kauno tiltai“ tęsia tilto per Nerį ties Kleboniškiu statybas, darbai nestoja ir yra vykdomi pagal iš anksto suderintą planą. Projektas grandiozinis, darbuojasi daugybė specialistų, vienu metu atliekama nemažai skirtingų užduočių. Nuo Joninių kas savaitę į statybvietę pristatomos tilto perdangos plieninės sijos. Jos bus montuojamos ir prasidės suvirinimo darbai“, – pasakojo G. Samulionytė-Lekavičienė.

Magistralės atkarpos ties Kaunu ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra dalis įgyvendinamo Islandijos plento projekto. Tai, Lietuvos automobilių kelių direkcijos duomenimis, labiausiai apkrautas kelio ruožas ir tiltai Lietuvoje: skaičiuojama, kad A1 kelio ruože nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir rekonstruojami tiltai, eismo intensyvumas siekia vidutiniškai iki 68 tūkst. automobilių per parą.

Paskaičiuota, kad sutvarkius visą Islandijos plentą padidės eismo pralaidumas ir saugumas – visuomenė sutaupys 8 mln. valandų dabar spūstyse šiame kelio ruože prarandamo laiko.

Daugiau naujienų apie Kauną skaitykite čia.

kasvykstakaune-1.jpg