Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Kairėje – "Avenue Brasserie" klientės ir restorano atstovų pokalbis, dešinėje – "Chicken'in" vadovo atsakymas neigiamą atsiliepimą parašiusiai klientei @ Etaplius.lt koliažas
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Atrodo, šiauliečiai jau nebeturėtų skųstis, jog „mieste nėra kur nueiti pavalgyti“ – per pastaruosius kelis metus Šiauliuose pridygo nemažai aukšto lygio restoranų. Vieni jų didžiuojasi savo išskirtiniais meniu, sutelktais į kurią nors vieną pasaulinę virtuvę, kiti – jaukumu ir nepriekaištingu interjeru, dar kiti reklamuojasi kaip skirti visai šeima. Deja, vienas iš tokių šeimyninio tipo restoranų praėjusią savaitę sulaukė internautų kritikos po to, kai jo „Facebook“ paskyroje pasirodė nemaloniai nustebintos šiaulietės atsiliepimas. Vilniaus gatvėje veikiančiame restorane „Avenue Brasserie“ ji negalėjo užsisakyti blynelių, mat šie yra iš vaikiško meniu.
avenue-2.jpg
„Labai įdomu nuo kada pas Jus blynelius gali užsisakyti tik vaikai??? Gal būtų galima sužinoti kas čia per diskriminacija ar tiesiog padavėjos nuotaikos nebuvimas? Blynelius iš meniu puslapio, skirto vaikams jau esu valgiusi, bet šiandien padavėja pasakė, kad atsiprašo ir jų pasiūlyti negali, nes iš vaikų meniu gali užsisakyti tik vaikai!“, – sausio 17-ąją paskelbtame atsiliepime rašo šiaulietė Viktorija, tęsdama: „Turbūt gaiviuosius gėrimus pas Jus galima užsisakyti irgi tik vaikams?(…) „Maloniai“ nustebinote! Siūlyčiau tik atėjus pranešti, kad iš vaikų meniu rinktis negalima ir informuoti ko neturite, kad klientui nereikėtų gaišti laiko ir išsirinkus netektų nusivilti!“
Į tai ji sulaukė ir pačių restorano atstovų atsako. Klientei buvo atsakyta, kad blyneliai yra vaikiškame meniu, „tad šis patiekalas ir yra sukurtas VAIKAMS“, o jokios diskriminacija čia esą nėra. „Kaip elgtis su savo restorano SVEČIAIS nuspręsime patys, o Jums linkime atrasti vietų, kur nereiktų gaišti laiko ir nusivilti“, – taip komentuoja „Avenue Brasserie“.
Nenuostabu, kad į tokį restorano atsakymą internautai sureagavo audringai.
„Šįkart atsakas į kliento nusiskundimą pernelyg arogantiškas ir atgrasus“, „toli nevažiuosite su tokiu požiūriu į klientą, dvokia arogancija Jūsų atsakymas“, – komentuoja pasipiktinę šiauliečiai. „Mano „laikais“ vaikai prašydavo suaugusiųjų nupirkti alkoholio, šiais laikais suaugę prašo gatvėje vaikų, kad nupirktų blynelių“, – juokiasi vienas iš komentatorių.
Be to, ažiotažą sukėlusio atsiliepimo komentarų skiltyje atsirado ir kitų klientų, nusivylusių tokia restorano politika. „Juokas juokais, bet šitą situaciją esame patyrę ir mes. Neleido užsisakyti dviejų patiekalų iš vaikiško meniu, tik vieną, nors abi su močiute norėjom vištienos juostelių is vaikiško meniu, bet padavėja pareiškė, kad galima tik vieną patiekalą“, – teigia Rasa.
Vis dėlto, atrodo, kad galiausiai restorano vadovai nusprendė spręsti iškilusią problemą, mat keliomis dienomis vėliau toje pačioje komentarų skiltyje „Avenue Brasserie“ paskelbė, jog tiek daug emocijų sukėlęs patiekalas iš naujojo meniu jau išimtas, o vaikiškas meniu atspausdintas ant atskiro lapo ir bus patiekiamas „pagal paskirtį, vaikams".
Beje, tai ne pirmas kartas per praėjusią savaitę, kai Šiaulių maitinimo įstaigų atstovų manieros atsiduria dėmesio centre. Sausio 15-ąją greito maisto restorane „Chicken’in“ apsilankiusi ir maistu nusivylusi šiaulietė po savo viešai paskelbto atsiliepimo sulaukė net ir paties restorano vadovo asmeninės žinutės.
„Viena baisiausių vietų. Aštrus padažas pripiltas acto, ne aštru, bet gerklę degina nuo rūgšties. Vištiena promo ar lidlo. Atleistina kebabinėms, kai jie į tai nesispecializuoja, bet kai vadiniesi vištienos patiekalų guru, tikrai neleistina. Filiukus pavolioti pabarstukuose juk nėra taip sunku. Burgeris dar buvo pakenčiamas. Bulvytės irgi nieko, kai pasiėmėm savo padažą namuose. Personalas susiraukęs, lyg būtume kalti, kad atėjom. Va taip ir būna, kai neklausai fb rekomendacijų neiti, kurių čia netrūko“, – rašo klientė, kiek vėliau komentarų skiltyje pasidalindama privačia žinute, kurios sulaukė iš „Chicken’in“ vadovo.
„Labas, dėl skonio nesiginčijama, ir nepilk čia šūdo! Ateik rytoj pastatysim iš stalo ir pamatysi kaip viskas daroma! Jei tau neskanu, nereiškia, kad visiem neskanu… ką gyvenime esi sukūrus? O manau, kad nieko! Tai nerašinėk nesąmonių! Nepatiko ir neik. Niekas tavęs čia ir nelaukia!“, – nevyniodamas žodžių į vatą rėžė jis.
Galbūt ir Jums teko susidurti su kultūros trūkumu Šiaulių ar kito miesto maitinimo įstaigose? Pasidalinti savo patirtimi galite komentarų skiltyje ar el. paštu redakcija@etaplius.lt.
chicken-0.jpg