PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2020 m. Gegužės 5 d. 11:36

Šiaulių TLK per metus aptarnavo daugiau nei 80 tūkstančių gyventojų ir sulaukė jų padėkų

Šiauliai

anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt


128866

Nuotoliniu būdu įvykusiame Šiaulių teritorinės ligonių kasos (TLK) Gyventojų aptarnavimo skyriaus darbuotojų susirinkime aptarti 2019 metų veiklos rezultatai, svarstyti aktualiausi šiųmečiai klausimai.

Apžvelgdama 2019 metų veiklos rezultatus, Šiaulių TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Inga Kvedarienė pasidžiaugė, kad pernai skyriaus darbuotojų aptarnautų gyventojų skaičius perkopė 80 tūkstančių. Iš viso 2019 metais Šiaulių TLK Gyventojų aptarnavimo specialistai žodžiu, telefonu ir elektroniniu paštu aptarnavo 81 854 gyventojus, iš jų 67 508 žmonės lankėsi Šiaulių teritorinėje ligonių kasoje, kad rūpimus klausimus galėtų asmeniškai užduoti TLK specialistams.

„Dabar, karantino sąlygomis, kai gyventojai aptarnaujami nuotoliniu būdu, labai norime padėti kiekvienam, kuriam reikia mūsų konsultacijų ar dokumentų, todėl raginame visais dominančiais klausimais skambinti bendruoju ligonių kasų telefonu 8 5 2322222“, – primena Šiaulių TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėja Inga Kvedarienė.

Pernai gyventojai dažniausiai aiškinosi, kuriais atvejais asmuo yra ar nėra draudžiamas valstybės lėšomis privalomuoju sveikatos draudimu (PSD), kaip tapti draustam, kai PSD nutrūksta, teiravosi apie PSD grįžus iš užsienio, PSD įmokas dirbant papildomai, domėjosi, kokius dokumentus reikia pristatyti į TLK bedarbiams, studentams, nėščiosioms, tėvams, auginantiems vaikus, norintiems pasirūpinti savo draustumu. Gyventojai taip pat kreipėsi dėl Europos sveikatos draudimo kortelės (ESDK) išdavimo, aiškinosi iš PSDF biudžeto kompensuojamų dantų protezavimo paslaugų teikimo tvarką ir sąlygas, domėjosi, kaip administruojamos už dantų protezavimą pateiktos sąskaitos, pateikė ar prašė išduoti E 100 serijos formas ar struktūrizuotus dokumentus (S) . Skyriaus vedėja pabrėžė, kad kiekvieną dieną Šiaulių TLK apsilankė ir buvo aptarnauti daugiau nei pustrečio šimto gyventojų.

„Norėčiau pabrėžti, kad didžioji dalis mūsų aptarnautų gyventojų pernai į mus kreipėsi dėl ESDK išdavimo, tad pageidaujantieji išsiimti ESDK šiandien, tai gali padaryti neišėję iš namų. Asmenys, užsisakę ESDK per el. bankininkystę, Lietuvos Respublikoje ESDK gali gauti savo nurodytu adresu“, – pataria vedėja.

Pernai Šiaulių TLK Gyventojų aptarnavimo skyriaus specialistai iš viso gyventojams išdavė 34 227 Europos sveikatos draudimo korteles ir sertifikatus, parengė 13 362 reabilitacijos pažymas, parengė ir išsiuntė 25 404 pranešimus, susijusius su kompensuojamuoju dantų protezavimu, išdavė ar priėmė 3 018 E 100 serijos formų ar struktūrizuotų dokumentų (S). Beje, Šiaulių TLK Gyventojų aptarnavimo specialistų bendravimas su klientais neapsiribojo tik konsultavimu ir reikalingų dokumentų išdavimu – sulaukta atgalinio ryšio iš gyventojų. Norėdami padėkoti už profesionalų aptarnavimą, gyventojai Šiaulių TLK specialistams parašė net 82 padėkas.

„Man, kaip Gyventojų aptarnavimo skyriaus vedėjai, ypač malonu sulaukti atgalinio ryšio iš gyventojų, kai asmenys negaili savo brangaus laiko ir padėkas įrašo į Pasiūlymų ir pageidavimų knygas arba atsiunčia elektroniniu paštu laiškus, norėdami padėkoti ar tiesiog pasidžiaugti skyriaus darbuotojų maloniu, greitu, profesionaliu aptarnavimu“, – sako I. Kvedarienė.