PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2018 m. Vasario 11 d. 19:58

Šiaulių regiono verslui – pirmoji skaitmeninės rinkodaros konferencija su „Google“

Šiauliai

Andrius TverijonasŠaltinis: Etaplius.lt


28731

Vasario 15 d. Šiauliuose pirmą kartą organizuojama konferencija „Internetinė rinkodara verslui: daugiau galimybių augti“. Ji vyks Šiaulių universiteto bibliotekoje (205 aud., Konferencijų salėje, II a.), Vytauto g. 84. Konferencija nemokama, bet dalyvių skaičius ribotas, todėl išankstinė registracija būtina.

Konferencijos metu verslo savininkai, rinkodaros ir pardavimų vadovai bei specialistai, tiesiogiai atsakingi už tai, kad verslams netrūktų klientų ir, žinoma, pardavimų, gaus žinių, kaip verslą pateikti internete, kad potencialūs klientai ne tik Juos rastų, bet pas Juos ir pirktų.

Šiandien potencialūs verslo – tiek smulkaus, tiek ir vidutinio ar stambaus – klientai yra internete: čia galima ne tik su jais bendrauti, bet ir jiems parduoti. Elektroninė prekyba Lietuvoje populiarėja jau keletą metų iš eilės, o praėjusiais metais 44 proc. visų šalies vartotojų prekes pirko būtent internetu („Euro-
stato“ duomenys). Internetas tapo viena iš pirmųjų vietų, kuriose verslas susitinka su klientais. Nebūtina turėti
el. parduotuvės, kad parduotumėte. Internetinis tinklapis, profilis socialiniame tinkle neretai lemia, ar klientai apsilankys fizinėje parduotuvėje, susisieks dėl prekių ar paslaugų. Potencialūs vartotojai ieško informacijos internete, o tai, kaip verslas čia atrodo, ir lemia vartotojų elgseną verslo atžvilgiu. Kaip pasiekti šiuos vartotojus ir paversti juos pirkėjais? Kaip sužinoti, kurios reklamos priemonės naudingesnės? Kaip didinti investicijų į reklamą grąžą? Ar internetinė rinkodara gali padėti auginti verslą?

Konferencijos metu pranešėjai ne tik apžvelgs naujausias skaitmeninės rinkodaros tendencijas, įrankius ir metodikas, bet ir pasidalys realiais pavyzdžiais iš darbo su Lietuvos įmonėmis. Taip pat patars, kaip pasirinkti efektyviausias priemones pasiekti tikslinę auditoriją internete, padidinti verslo žinomumą, svetainės lankomumą. „Google“ specialistai pristatys naujienas apie „AdWords“ reklamą ir jos galimybes. Konferencijos dalyviai taip pat turės galimybę su skaitmeninės rinkodaros specialistais pasikonsultuoti individualiai.

„Nebūna vienodų verslų ir vienodų situacijų, todėl labai svarbu įsivertinti, kurios reklamos priemonės naudingesnės būtent Jums, o tada gauti iš tų priemonių didžiausią investicijų grąžą. Vienokia taktika pasiteisina, reklamuojant laikrodžius ar juvelyriką, visai kita – statybos paslaugas. Pasirinkę teisingai, pardavimus galite padidinti bent dvigubai“, – sako Remigijus Kuliešius, konferencijos pranešėjas, skaitmeninės rinkodaros agentūros „RAIBEC | Be efficient online“ įkūrėjas.

Daugiau informacijos: www.rinkodaraverslui.lt.

Reklama