Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Stop kadras
EtapliusŠaltinis: ELTA, Šiaulių televizija
„Sena problema. Ir šitoje vietoje mes einame su gyventojais. Protesto akcija – ne iš gero gyvenimo. Pažadu, dar kartą kreipsimės raštais į Susisiekimo ir Krašto apsaugos ministerijas, bendrovę „Via Lietuva“, Vyriausybę. Jei nebus gauta Ginkūnams palankių atsakymų, manau, visai įmanoma protesto akcija ir Vilniuje, kad parodytume problemą“, – kalbėjo Č. Greičius, sekmadienį dalyvavęs ginkūniškių surengtoje protesto akcijoje.
Meras atkreipė dėmesį, kad projekto darbai vis nukeliami dėl vadovaujančių asmenų kaitos.
„Vis dėlto žemės iš privačių asmenų išpirktos, pinigai investuoti, tam tikri dokumentai parengti. 2019 metais su tuometiniu susisiekimo ministru buvo sutarta daryti aplinkkelį etapais. Vyko susitikimai ir su pastaruoju ministru. Reziumė: keliui, tiksliau, šitam keliui pinigų nėra“, – teigė Č. Greičius.
Portalo „Šiaulių kraštas“ žiniomis, į sekmadienį Ginkūnuose protesto akciją susirinko apie pusė tūkstančio šio miestelio gyventojų. Jie akcentavo, kad pagrindinė miestelio gatvė yra tapusi tranzitiniu keliu sunkiasvoriams automobiliams, vežantiems krovinius nuo Pakruojo pusės į Joniškio pusę ir atgal.
„Kaip pereiti gatvę, jeigu vilkikai čia važiuoja nesibaigiančia grandine ir visai neskuba sustoti, kad praleistų pėsčiuosius?“ – protesto akcijoje kalbėjo žmonės.
Vis tik sunkiasvoris transportas aplenktų gyvenvietę, jei šalia Ginkūnų būtų nutiestas aplinkkelis, galimą problemos sprendimą įvardijo ginkūniškiai.
Anot protesto akcijos metu pristatytos studijos, kurios metu buvo apskaičiuotas eismo intensyvumas per miestelio centrą, per valandą Ginkūnuose esančia Aušros gatve pravažiuoja vidutiniškai 500 automobilių, iš kurių apie 250 yra sunkiasvoriai krovininiai automobiliai.