Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt
Dėl jau daugelį metų agonijoje besikankinančios miesto savivaldybės įmonės „Šiaulių oro uostas“ likimo ir vėl mėginama diskutuoti valstybiniu lygmeniu. Šįkart čia lankėsi LR susisiekimo viceministras. Ričardui Degučiui pristatyta bendra įmonės situacija, infrastruktūra ir ateities planai. Tiesa, po šio susitikimo atrodo, kad konkrečių sprendimų dar teks palaukti, mat tiek miesto, tiek šalies valdžia pasiūlymų laukia vieni iš kitų ir kiekviena pusė įsitikinusi, kad pradėti turėtų ne ji.
Pirmąkart Šiaulių oro uoste lankęsis susisiekimo ministras prisipažino, kad vizitas buvo labiau pažintinis. Visgi jo užteko, kad susidarytų nuomonę apie įmonės veiklą ir perspektyvas. Ričardas Degutis sako, kad nors Šiaulių oro uostas dažniausiai įsivaizduojamas kaip karinis, čia yra visos galimybės vystyti ir civilinę aviaciją. Tereikia išgryninti vizijas, turėti aiškius planus ir pateikti pasiūlymus. O jų ministerija laukia iš pačių šeimininkų, įmonės akcininkų – Šiaulių miesto savivaldybės.
Susisiekimo viceministras neslepia, kad ministerijos paramos, tiesioginės valstybės investicijos įmonė neturėtų tikėtis. Pirmiausia dėl to, kad europinės teisės labai stipriai riboja valstybės finansinę paramą būtent civilinės aviacijos sektoriui. Tad, kalbant apie Šiaulių oro uosto išlikimą, belieka tikėtis, kad situaciją išgelbės nauji investuotojai.
Vėl neišvengta jau ne kartą pasigirdusių svarstymų savivaldybės įmonę „Šiaulių oro uostas“ atiduoti valstybės žinion, kaip Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostus. Tačiau viceministras ir vėl pabrėžė, kad tai pirmiausia turi nuspręsti miesto valdžia.
O pastaroji atvirkščiai – laukia sprendimų iš šalies valdžios atstovų. Miesto meras įsitikinęs, kad kuo aktyviau Šiaulių oro uosto problema bus sprendžiama valstybiniu lygmeniu, tuo greičiau pavyks rasti išeitį. Tiesa, Artūras Visockas perspektyvą savivaldybės įmonę perduoti valstybei vertina skeptiškai. Esą, būtent dabartinis statusas yra vienintelė galimybė Šiaulių oro uostui vystytis ir plėsti veiklą.
O kol valdžios atstovai laukia iniciatyvų vieni iš kitų, pačios įmonės direktorius be užuolankų sako, kad sprendimų reikėtų kuo skubiau. „Šiaulių oro uostas“ vis dar dirba „į minusą“ - šiandien jis siekia apie 90 000 eurų. Vis aštrėja situacija dėl krovinių trūkumo, tam įtakos turi ir geopolitinė situacija. Taigi, Andriaus Daujoto įsitikinimu, vienintelis išsigelbėjimas – investuotojų pritraukimas.
Išsamiau apie SĮ „Šiaulių oro uostas“ situaciją – vaizdo reportaže