Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris BrigitaŠaltinis: Etaplius.lt
Daugelis gyventojams paslaugas teikiančių įstaigų nuo rugsėjo 13 dienos susidūrė su iššūkiais, kai tenka dirbti su keletu skirtingu srautų, tikrinti papildomus dokumentus. Šiaulių miesto savivaldybė ir toliau sieks, kad būtų aptarnauti visi į administraciją besikreipiantys asmenys. Kad neįvyktų nesusipratimų aptarnaujant Galimybių paso kriterijus atitinkančius ar neatitinkančius asmenis, interesantai galės savo rūpimus klausimus pateikti ir visą parą veikiančiu telefono numeriu.
„Užduotis yra aiški – siekti, kad Savivaldybė kokybiškai aptarnautų kiekvieną žmogų, kuris į mus kreipiasi. Tikėtina, kad pandemijos metu gali įvykti aptarnavimo nesklandumų, ypač dabar, po rugsėjo 13 d. Jei taip nutiko, kad nepavyko išspręsti problemos, dėl kurios kreipėtės, ar manote, kad nebuvote tinkamai aptarnautas, skambinkite trumpuoju numeriu 1863. Pasirinkę punktą „Savivaldybės paslaugos“, registruokitės dėl pakartotinio aptarnavimo, išdėstykite savo problemą ir palikite kontaktinę informaciją. Jums paskambins konkrečią sritį kuruojantys mūsų specialistai“, – komentavo Šiaulių miesto meras Artūras Visockas.