PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2023 m. Rugsėjo 12 d. 16:22

Šiaulių arena pristatė naują logotipą ir artėjančius planus

Šiauliai

Etaplius.lt nuotr.

Gintas LeišysŠaltinis: Etaplius.LT


277783

Antradienį Šiaulių arena pristatė naują logotipą, renginius bei finansinius planus. Kūrybos agentūros „Milk“ sukurtą logotipą įkvėpė pačios arenos eksterjeras. „Naująjį logotipą įkvėpė charakteringa Šiaulių arenos architektūra bei šiuolaikinio grafinio dizaino standartai. Siekėme sukurti ženklą, kuris natūraliai atrodytų arenos prieigose ir jos viduje, išlaikytų solidumą ir kartu turėtų energijos“, – pranešime spaudai minėjo „Milk“ strategijų vadovė Rasa Misiūnaitė.

Renginių organizavimo strategija

Kalbėdamas apie renginius, UAB „Šiaulių universali arena“ direktorius Renatas Načajus akcentavo arenos pritaikymą daugybei skirtingų renginių ir norą kviesti mažesnius atlikėjus. „Arena yra universali kaip ir jos erdvės. Galime organizuoti teatro, sporto, šokių renginius bei koncertus“, – sakė R. Načajus.

„Mes manome, kad jaunųjų atlikėjų niša Lietuvoje nėra išnaudojama. Pasaulyje, ypatingai Anglijoje, ji pamažu populiarėja. Nors kiekviena arena nori didžiausių žvaidždžių, pirma reikia iki jų užaugti“, – tikino direktorius.

Jis taip pat pripažino, kad Šiaulių arena yra per maža pasaulinio lygio renginiams, bet didesnės galimybės įžvelgiamos sporto renginiuose, kur jie gali labiau konkuruoti su kitais miestais.

Sezono metu (2023 metų rudenį–2024 metų pavasarį) didžiojoje arenos salėje yra numatyta apie šimtą renginių, o mažojoje salėje jų turėtų būti nuo 120 iki 140. Jau patvirtinta, kad iki 2023-iųjų pabaigos įvyks 40 renginių.

Finansiniai įsipareigojimai Šiauliams

Finansiškai „Šiaulių universali arena“ yra įsipareigojusi Šiauliams iki 2028 metų. Arenos valdytojai išreiškė norą praplėsti mažąją salę, bet apie investicijas į Šiaulių areną direktorius kalbėjo realistiškai.

„Investicijas skaičiuojame atsargiai. Per penkerius metus jos turi atsipirkti arba bent jau nebūti nuostolingos. Manome, kad praplėtus mažąją salę mums būtų lengviau priimti daugiau renginių ir konferencijų“, – teigė R. Načajus.

Taip pat arenos valdytojai patikino, kad yra pirmieji Lietuvoje, kurie patys moka koncesijos mokestį, o ne gauna jį iš savivaldybės.

„Pagal koncesijos susitarimą, vienas iš pažadų, kurį davėme savivaldybei yra suteikti tam tikrą renginių kiekį neatlygintinai“, – minėjo direktorius.

UAB „Šiaulių universali arena“ tapo naująja Šiaulių arenos valdytoja šių metų rugpjūčio 10-ąją dieną. Prieš tai ja nuo pat arenos atidarymo 2007 metais buvo VšĮ „Pramogų sala“.