PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2018 m. Balandžio 16 d. 10:25

Šiaulietį papiktino eksperimentas su savitarnos kasomis

Šiauliai

Irma BagūnėŠaltinis: Etaplius.lt


34618

"Vienoje rankoje – duona, kitoje – du mažamečiai vaikai. Kaip apsipirkti?" – klausė į "Etaplius" savaitraščio redakciją paskambinęs šiaulietis (vardas ir pavardė redakcijai žinomi). Vyras, vieną savaitgalio vakarą apsilankęs "Tilžės" prekybos centre esančioje "Maximoje", nerado nė vienos veikiančios įprastinės kasos – tik savitarnos kasas.

Šiaulietis pasakoja, kad tą vakarą į "Maximą" užsuko, grįžęs iš trumpų atostogų su žmona. "Vaikus buvome palikę pas mano tėvus. Žmona nusprendė apsitvarkyti namuose, o aš nuvažiavau pasiimti vaikų ir apsipirkti, nes šaldytuvas buvo visiškai tuščias", – pasakoja vyras.

Artimiausia ir patogiausia parduotuvė pasirodė "Tilžės" prekybos centre esanti "Maxima". Užėjęs į parduotuvę, vyras iš pradžių nepastebėjo nieko neįprasto. Tik kai, prisikrovęs pilną vežimėlį prekių, patraukė kasų link, suprato, kad nė viena jų nedirba. Teko susimokėti savitarnos kasoje. "Viena ranka bandžiau skenuoti prekes, kita – sužiūrėti vaikus. Neįmanoma!" – piktinasi šiaulietis ir priduria, kad toks apsipirkinėjimas atėmė nemažai laiko. "Kad bent viena kasa veiktų tėvams su mažais vaikais, tuomet nieko nesakyčiau", – priduria.

"Maximos" Komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorės Ernestos Dapkienės teigimu, iš aštuonių Šiauliuose esančių "Maximos" parduotuvių savitarnos kasos įrengtos trijose.

"Šiandien pirkėjų, kurie naudojasi savitarnos kasomis, aktyvumas sparčiai auga. Lojalių "Maximos" klientų apklausa rodo, kad beveik kas antras pirkėjas savitarnos kasoms teikia prioritetą ir jose atsiskaito už pirkinius bent 3 kartus iš 4", – sako ji.

Parduotuvės atstovė aiškina, kad nėra numatyta nei konkrečių dienų, nei valandų, kuomet "Maximose" veikia tik savitarnos kasos. "Stebime, kada klientų srautas yra minimalus, ir tomis valandomis pirkėjus laikinai aptarnaujame tik prie savitarnos kasų – taip norime įvertinti klientų apsipirkimo ir parduotuvių darbo efektyvumą", – sako ji.

Anot E. Dapkienės, pirkėjai prie savitarnos kasų nėra paliekami likimo valiai. "Ten visada yra konsultantas, kuris, esant poreikiui, padeda pirkėjui savarankiškai apsipirkti. Apgailestaujame, jeigu klientui sukėlėme nepatogumų, apsiperkant savitarnos kasose, – į šią pastabą atsižvelgsime ir įvertinsime", – informuoja ji.