Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris AustėjaŠaltinis: Etaplius.lt
Kiekvienam verslui itin svarbi turinio rinkodaros dalis. Taigi, kokią vertę jūsų verslui gali atnešti straipsniai?
Remiantis rinkodaros instituto duomenimis net 91 procentas rinkodaros vadovų naudoja turinio marketingą tam, kad pasiektų verslo klientus. Net 86 procentai B2C segmente dirbančių rinkodaros vadovų teigia, kad tai yra kertinė jų strategijos dalis.
Dažniausiai turinio marketingui yra skiriama per mažai dėmesio, nes ne visi iki galo supranta jo principus, naudą ir tikslinę auditoriją.
Kuo tai gali būti naudinga jūsų verslui?
Straipsnio esmė, tai yra antraštė, kuri privalo būti orientuota į jūsų potencialius klientus ir jūsų tikslinę auditoriją. Antraštė ne tik turi būti aktuali, iškelti problemą, bet ir išspręsti jūsų klientų problemas. Tokiu atveju skaitytojas norės sužinoti daugiau ir skaitys jūsų straipsnį.
Skaitytojas atsivertęs straipsnį turi gauti naudingos informacijos – ji turi būti aktuali ir įdomi, su naudingais patarimais, o informacija turėtų būti lengvai pasiekiama.
Straipsnio dėstymas kuomet yra rašoma aktuali informacija, šalia pateikiama paslauga arba produkto pristatymas vartotojui kelia tam tikras asociacijas – įsimenamas prekės ženklas ir didinamas pasitikėjimas įmone.
Svarbu suprasti, kad straipsniai skirti ne tik produkto ar paslaugos pristatymui. Straipsniais jūs kuriate savo įmonės įvaizdį – reikėtų komunikuoti apie savo įmonės vertybes, misiją, socialines atsakomybes. Būtent tai sukurs pasitikėjimą jūsų prekės ženklu.
Straipsniai taip pat yra viena iš sudedamųjų SEO dalių, tai ypač svarbu visoms įmonėms, turinčioms elektronines parduotuves. Būtent SEO straipsniai ir nuorodos kelia jūsų svetainę vartotojų paieškoje ir tampa pirmu siūlomu variantu. Apie tai plačiau komentuoja SEO paslaugų witaminJ.com vadovas Jevgenij Lezner.
Covid-19 pandemija ir karantinas, kuris uždarė ne maisto prekių parduotuves, labai smarkiai padidino pirkimus internetu. Tai lėmė, kad smarkiai išaugo turinio marketingo su Google SEO poreikis. Šiuo metu rinkoje yra labai daug turinio apie skirtingas prekes ar paslaugas, todėl svarbu išsiskirti iš konkurentų parengtų tekstų. Taip pat labai svarbu savo potencialiems klientams pateikti informaciją, kuri atsako į jų vidinius klausimus ir prieštaravimus, kodėl jiems reikia kaip tik šios prekės.
Google dirbtinis intelektas visai gerai įvaldė lietuvių kalbą, lengvai supranta tekstą, todėl galite rašyti naują ir naudingą turinį. Taip pat Google sureitinguoja tinklalapius paieškos rezultatuose pagal viso tinklalapio turinio atitikimą ieškomam raktažodžiui. Svarbu paminėti, kad Google SEO yra tinklalapio optimizavimas Google paieškai ir skiriasi nuo mokamos Google Ads reklamos, kuri yra mokama Google už paspaudimus. Prie Google Ads rezultatų yra žodelis „skelbimas“. Tuo tarpu Google SEO paruošia tinklalapį pagal Google reikalavimus ir klientų ieškomus raktažodžius.
Kalbant apie straipsnius svarbu akcentuoti gerus turinio kūrėjus, kurie sugeba sužadinti skaitytojų norą sužinoti daugiau.
Nebijokite pasakoti apie save – straipsniai bus puiki investicija jūsų įvaizdžiui, pasitikėjimui, reprezentacijai ir galiausiai jūsų pardavimams.
Remiamas turinys
Daugiau: SEO paslaugos