Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Alfa.lt nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Spalio 28 dieną laikinai sutriko SEB interneto banko veikla – dalis klientų vis dar negali prisijungti prie interneto banko arba jis veikia lėčiau nei įprastai, sutrikimai toliau šalinami, o banko klientų aptarnavimo skyriai rytoj atsidarys viena valanda anksčiau. Atsiskaitymai visą dieną mokėjimo kortelėmis veikia kaip įprastai, be sutrikimų. Lėšas taip pat galima pervesti naudojantis mobiliąja programėle.
„Interneto banko veiklos sutrikimas šiandien yra susijęs su greitaveikos problemomis. Baltijos IT specialistų komanda visą dieną šalina sutrikimus. Dedame visas pastangas, kad kaip įmanoma greičiau atkurtume įprastą interneto banko veiklą. Labai apgailestaujame ir atsiprašome klientų už kilusius nepatogumus", – sako SEB Baltijos šalių tarnybos mažmeninės bankininkystės vadovė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
Pasak jos, dalis klientų, kurie naudojasi banko mobiliąja programėle, pervedimus atlieka joje. Dėl to išaugo programėlės naudojimo apkrovos, ji veikia lėčiau nei įprastai. Pinigų pervedimo operacijos šiandien taip pat buvo atliekamos skyriuose – sutrikimų šalinimo metu klientams ši paslauga teikiama nemokamai. Atsiskaitymai SEB banko mokėjimo kortelėmis visą dieną veikia be sutrikimų.
„Atsižvelgiant į tai, kad interneto banko veiklos sutrikimo šalinimo darbai užtruko, nusprendėme rytoj ryte visus klientų aptarnavimo skyrius atidaryti viena valanda anksčiau arba anksčiausiai 7.30 valandą. Tai reiškia, kad, esant poreikiui, klientai skyriuose turės galimybę pateikti mokėjimo nurodymus, o mokėjimus banko viduje atliksime iš karto," – sakė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė.
Klientų situacijos ir pretenzijos, kaip ir visuomet, yra ir bus nagrinėjamos individualiai. Jei klientas patyrė mažesnių ar didesnių nepatogumų dėl šios situacijos, turėtų kreiptis į banką ir pateikti pretenziją dėl su tuo susijusiais tiesioginiais nuostoliais (kartu su pagrindžiančiais dokumentais) – bankas kiekvieną tokią situaciją vertins individualiai ir priims sprendimą dėl nuostolių atlyginimo.