Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Jurgita KastėnėŠaltinis: Etaplius.lt
Viena didžiausių Šiaulių regiono pramonės įmonių, vėdinimo sistemos įrangos gamintoja „Salda“ pradėjo savo prekės ženklo atnaujinimo procesą.
„Patikimumas, stabilumas, tęstinumas, nuolatinis tobulėjimas – tai yra vertybės, kurias simbolizuoja atnaujintas „Saldos“ prekės ženklas. Neatsisakėme buvusios „Saldos“ spalvų bazės, liekame prie raudonų tonų – taip rodome tęstinumą. Tiesios raidės simbolizuoja „Saldos“ stabilumą ir patikimumą. Būtent patikimumas yra esminė mūsų veiklos kryptis: gaminame patikimus produktus, o savo įsipareigojimus klientams, partneriams ir vienas kitam vykdome laiku ir kokybiškai“, – apie pokytį pasakoja įmonės vykdantysis direktorius Aidas Šetikas.
Paskutinį kartą „Saldos“ prekės ženklas buvo atnaujintas 2006 metais. Per šį 13 metų laikotarpį įvyko gausybė pokyčių tiek „Saldos“ veikloje, tiek visame pasaulyje, todėl naujasis prekės ženklas ne tik stiprins „Saldos“ vardą, bet ir rodys kaitą.
Naujas prekės ženklas yra griežtos formos – tai rodo, kad „Salda“ yra inžinerinė-gamybinė įmonė. Papildomas grafinis simbolis rodo pagrindinę „Saldos“ veiklą – vėdinimą, o kartu ir nuolatinį tobulėjimą ir augimą. Logotipo simbolis – aliuzija į oro sūkurį ir oro cirkuliaciją. Simboliui būdinga grafinė dinamika ir technologišką įspūdį kurianti geometrinių formų kompozicija. Žodinėje logotipo dalyje oro pojūtis formuojamas praplatinant tarpus tarp raidžių
(angl. tracking).
Naują prekės ženklą kūrė viena žymiausių Lietuvos pakuotės dizaino ir ženklodaros bendrovių „Étiquette“, kurios darbai ne kartą apdovanoti tarptautiniais ir nacionaliniais dizaino apdovanojimais. Šios įmonės partneris, dizaino strategas Edvardas Kavarskas pabrėžia, kad bet kurio sektoriaus įmonėms, įskaitant pramonės įmones, galioja esminė taisyklė – svarbiausia suprasti, kad dizainas yra ne priežastis, o pasekmė. „Dizainas yra strateginis įrankis, kuriuo aplinkiniams – klientams ir verslo partneriams – galima pranešti apie įmonės pokyčius ar naujus dar ambicingesnius tikslus. Džiugu, kad Lietuvos pramonės įmonės tampa vis svarbesnės pasauliniame kontekste. Su pasiektais tikslais ateina ir suvokimas, kad A lygoje svarbus ne tik produktas, bet ir tai, kaip jis atrodo“, – pabrėžia E. Kavarskas.
„Salda“ gamina vėdinimo įrangą, kurią naudoja tokios įmonės kaip: Prancūzijos ir Čilės oro uostai, lėktuvų gamykla Didžiojoje Britanijoje, ekspozicijų centras Kazachstane, prekybos centras Airijoje, prabangus automobilių salonas Švedijoje, gausybė kitų verslo ir privačių objektų. Per 28 veiklos metus „Salda“ išaugo iki daugiau nei 400 darbuotojų komandos, už sėkmingą savo darbą yra įvertinta gausybe apdovanojimų. Ir ne tik prekės ženklo, bet ir veiklos pokyčiais atsinaujinusi „Salda“ ir toliau sieks būti vis labiau žinoma ir siejama su geriausiomis charakteristikomis.
Reklama