Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Alfa.lt nuotr.
Reporteris OrintaŠaltinis: Etaplius.lt
Maršrutiniams taksi Kaune pradedant važiuoti pagal rudens tvarkaraščius, nuo ateinančios savaitės keičiasi ir dalis - 51, 52, 53 ir 54 - maršrutų atkarpų.
„Visuomeninis transportas - tarsi gyvas organizmas, kuris nuolat keičiasi, prisitaiko. Su miesto natūraliais pokyčiais turime keistis ir mes. Manau, turime važiuoti, ten kur yra keleivių, nes turime atsižvelgti į jų poreikius”, - kalbėjo įmonės, prieš kelerius metus laimėjusios Kauno miesto savivaldybės skelbtą konkursą vežti keleivius maršrutiniais taksi, - UAB „Kautra“ - generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Nuo rugpjūčio 27 dienos 51 maršruto autobusiukai nebevažiuos Vydūno alėja ir sugrįš į savo buvusį maršrutą - važiuos toliau Savanorių prospektu, užsukdami į Kauno klinikas. Iš Klinikų keleiviai Aleksoto link važiuos pro Parodos gatvės kalną, Kęstučio gatve. Taip pat 51 maršruto mikroautobusai nuo „Urmo“ Partizanų gatvės važiuos link Pramonės ir Krėvės prospektu. Iki tol buvo važiuojama pramonine Garažų gatve.
„Sugrįžtame į buvusį maršrutą Savanorių prospekte, pridėdami Klinikas bei Parodos kalną. Matome daug potencialo šioje atkarpoje. Dar labiau pagerinsime kauniečių susisiekimą su bene svarbiausia gydymo įstaiga mieste ir visame Kauno regione”, - teigė vežėjų įmonės atstovas - UAB „Kautra“ marketingo grupės vadovas Mindaugas Sakalauskas.
52, 53 ir 54 maršrutų pakeitimai labiausiai svarbūs Panemunės mikrorajonui. Šiuo metu 53 maršruto autobusiukai į Rokus važiuoja ne tiesiausiu keliu, o pietiniu aplinkkeliu pro Kauno klinikų padalinį - Onkologijos ligoninę. Tačiau nuo kitos savaitės pradžios (nuo rugpjūčio 27 dienos) maršrutiniai taksi į Rokus važiuos tiesesniu keliu - Plytinės ir Vaidoto gatvėmis. Kauniečiai daug greičiau galės pasiekti Rokus bei miesto centrą iš jų.
„Šiais pakeitimais norime pagreitinti keliones, kad keleiviai galėtų nuvykti į vietą tiesiausiu keliu. Miestiečiai mus ir renkasi dėl to, kad vežame greičiausiai. Stebime situaciją, analizuojame duomenis, kauniečių atsiliepimus ir koreguojame maršrutus”, - aiškino M. Sakalauskas.
Po naujų pakeitimų, 52 maršruto autobusai važiuodami į Vaišvydavą, neužsuks į Onkologijos ligoninę. Pagal „Kautros“ įmonės turimus duomenis, į šią gydymo įstaigą bei iš jos važiuojančių keleivių skaičius per pastaruosius metus yra sumažėjęs kelis kartus. Atlikus pakeitimus maršrutinių taksi trasose, pagreitės susisiekimas su Vaišvydava bei iš jos keliaujantiems į miesto centrą.
„Garantuojame, kad Onkologijos ligoninė neliks be susisiekimo. Pakeitus 54 maršrutinio taksi trasą, nuo Panemunės tilto bus važiuojama per Smetonos alėją iki Onkologijos ligoninės. Nors į šią ligoninę vykstančių keleivių kiekis mažėja, negalime jos palikti be patogaus visuomeninio transporto“, - sakė L. Skardžiukas.
52 maršruto keleivių laukia pokyčiai ne tik Panemunėje, bet ir Vilijampolės mikrorajone. Iki šiol nuo Varnių gatvės maršrutiniai taksi Kauno pilį pasiekdavo važiuodami palei Nerį Jonavos gatve. Po pakeitimų, maršrutiniai taksi iki centro važiuos Neries krantine (Vilijampolės pusėje).
„Tikėjomės didesnio keleivių dėmesio maršrutiniams taksi Jonavos gatvės atkarpoje, kur pastaruoju metu kuriasi nemažai įvairių biurų, bet skaičiai rodo visai kita. Jų darbuotojai naudojasi kitokiu transportu. Mes norime važiuoti ten, kur yra mūsų klientų, kur gyvena kauniečiai. Taip tikimės dar labiau pagerinti gyventojų susisiekimą tarp Šilainių ir Vilijampolės mikrorajonų bei iš jų - su centru”, - kalbėjo įmonės atstovai.
Jų teigimu, pokyčius nulemia besikeičiančios tendencijas ir rezultatai, nustatomi matuojant keleivių srautus.
„Maršrutų trasų atnaujinimas - natūralus procesas. Šiais itin spartaus gyvenimo tempo laikais, turime reaguoti į keleivių poreikius ir siūlyti keliaujantiems maršrutiniais taksi naujus variantus. Keičiame trasas, sulaukę gyventojų pageidavimų, matydami atkarpas, kuriose keleiviai nevažiuoja, taip pat - įvertinę ekonominius rezultatus. Nesame dotuojami Kauno miesto savivaldybės. Užsidirbame viską patys, tad ir nuolatos siekiame optimizuoti maršrutus, kad galėtume vežti keleivius tinkamiausiomis trasomis, ten, kur jų srautai yra didžiausi“, - sakė „Kautros“ vadovas L. Skardžiukas.
ELTA