Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.LTŠaltinis: Kauno miesto savivaldybė
„Šis sprendimas priimtas analizuojant keleivių srautus, atsižvelgiant į keleivių poreikius ir dar labiau gerinant kelionių mieste viešuoju transportu patogumą ir patrauklumą“, – sako bendrovės „Kauno autobusai“ rinkodaros direktorius Mindaugas Tarasevičius.
Iki šiol pasiekti miesto centrą šio rajono gyventojai galėjo 44-uoju autobuso maršrutu „Liucijanavos g.–Kauno pilis“. Dėl esamos kelių infrastuktūros šiuo maršrutu keleivius veždavo mažieji autobusai, tad piko valandomis keleiviams tekdavo gerokai pasispausti.
„Pastaraisiais metais Romainiai išgyveno ilgai lauktus pokyčius – čia sutvarkytos pagrindinės gatvės, priimančios didžiausius transporto priemonių srautus. Naujas maršrutas dar labiau pagerins vietos gyventojų susisiekimą su kitais mikrorajonais – dėl darbų, mokslų ar laisvalaikio“, – neabejoja Kauno mero pavaduotojas Andrius Palionis.
71-ojo T maršrutu kursuos standartinis autobusas, talpinsiantis gerokai daugiau keleivių. Jis važiuos iš E. Voltero stotelės M. ir P. Šalčių, Romainių, Kaimelės, Liucijanavos, Bivylių, Romainių gatvėmis, leisis žemyn Šilainių plentu (pro „Regitrą“) ir keleivius išleis galinėje stotelėje „Kaniūkai“.
Iš stotelės „Kaniūkai“ autobusas į Romainius grįš Raudondvario plentu, kils į kalną Šilainių plentu, toliau važiuos Romainių, Bivylių, Liucijanavos, Kaimelės, Romainių ir M. ir P. Šalčių gatvėmis iki galinės stotelės.
Planuojama naujojo maršruto trukmė į vieną pusę – nuo 13 iki 20 minučių, priklausomai nuo eismo sąlygų.
„Maždaug 600 metrų nuo naujojo maršruto stotelių atstumu gyvena beveik 7 000 romainiškių, iš jų – apie tūkstantis moksleivių, – sako bendrovės viešojo transporto duomenų analitikas Simonas Čižauskas. – Nemaža jų dalis renkasi viešąjį transportą, tad planuojame naujojo autobuso tvarkaraščius taip, kad išlipę galinėje stotelėje, per penkias minutes galėtų persėsti į kitą transporto priemonę ir iš čia pasiekti bet kurį reikiamą kelionės tašką mieste.“
Primename, kad tie, kurie už važiavimą Kauno viešuoju transportu atsiskaito programėle „Žiogas“ arba žymėdami elektroninių bilietų kortelę, vieną kartą per 30 minučių turi galimybę persėsti į kitą autobuso ar troleibuso maršrutą.