Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobankas nuotr.
Eleonora BudzinauskienėŠaltinis: ELTA
Apdovanojimą priėmusi finansų ministrė Gintarė Skaistė pažymėjo, kad nuo pat kadencijos pradžios netrūko įvairiausių iššūkių, tačiau džiugu, jog visuomenėje ministerija vertinama pozityviai.
„Ši Vyriausybė kadenciją pradėjo nuo koronaviruso pandemijos ir jos padarinių valdymo, ekonomikos stiprinimo, reikiamų instrumentų diegimo, leidusių išsaugoti žmonių darbo vietas, o verslui – efektyviai reaguoti į kilusį neapibrėžtumą. Tai lėmė, kad Lietuvos ekonomikos rezultatas buvo vienas geriausių Europos Sąjungoje. Vėliau teko dorotis su Baltarusijos režimo organizuota nelegalių migrantų krize, spręsti kitus tarptautinės politikos iššūkius, reaguoti į kylančią infliaciją, kurią Rusijos karas Ukrainoje dar labiau įsiūbavo visoje Europoje. Džiaugiuosi, kad nepaisant nelengvo laikotarpio, visuomenės atstovai, nuomonės lyderiai ir sprendimų priėmėjai pozityviau vertina Finansų ministerijos reputaciją ir kompetenciją. Dėkojame už tokį įvertinimą“, – sakė finansų ministrė G. Skaistė.
Anot tyrimo iniciatorių, nustatyta, kad viešojo sektoriaus veiksmai naujų iššūkių akivaizdoje sulaukė palankaus respondentų įvertinimo: valstybės politiką įgyvendinančių institucijų reputacijos indeksas pakilo nuo 21 iki 25, o tarp politiką formuojančių institucijų Finansų ministerija pasirodė geriausiai.
Atliekant reputacijos tyrimą buvo apklaustas 2 451 respondentas, suskirstytas į tris grupes: 1 469 plačiosios visuomenės atstovai, 597 nuomonės lyderiai (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai ir t. t.) ir 385 sprendimų priėmėjai (didžiausių Lietuvos įmonių vadovų, verslo organizacijų arba asociacijų vadovų, politikų, žiniasklaidos savininkų, ambasadorių ir t. t.).
Tyrime analizuojamas respondentų požiūris į įmonę, instituciją, įstaigą – ar ji suvokiama kaip turinti gerą reputaciją, ar ji yra gerbiama, ar ja pasitikima. Taip pat tiriami svarbiausi reputacijos atributai: produktai ir paslaugos, klientai, jų poreikiai, sąžiningi atlyginimai ir rūpinimasis darbuotojais, verslo sėkmė, finansiniai rodikliai, verslo etika, nuosekli socialinė veikla, inovatyvumas. Šiemet paprašyta įvertinti ir reakcijos į įvykius Ukrainoje tinkamumą. Remiantis atributų vertinimais išvedamas įmonės reputacijos indeksas.
Reputacijos indekso tyrimą atliko konsultacijų ir verslo valdymo paslaugų įmonė „Civitta“ kartu su komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“, Investuotojų forumu, Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).