Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt
Virtualiame susitikime su Susisiekimo ministerijos, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, Centrinio terminalo, keltų linijų, policijos ir kitų institucijų atstovais aptartos sunkiasvorio transporto eismo srautų reguliavimo galimybės Baltijos prospekto ir Šilutės pl. žiedinės sankryžos rekonstrukcijos metu.
Pagrindiniai uždaviniai – vilkikų eismo valdymo tobulinimas įvažiuojant į Centrinį terminalą, eismo srautų valdymas Baltijos prospekte ir žiedinėse sankryžose.
Savivaldybės bei uosto atstovai pristatė siūlomas priemones, tarp kurių – terminalo vartų pralaidumo didinimas, papildomos sunkiojo transporto susikaupimo aikštelės, sunkiasvorio transporto nukreipimas kitomis gatvėmis, šviesoforų valdymo tobulinimas, papildomas gatvių ženklinimas geltonais „koriais“ ir kt. Anot mero Vytauto Grubliausko, įsibėgėjant rekonstrukcijai būtini greiti kompleksiniai sprendimai, kuriuose visos pusės dalyvautų aktyviai. Po savaitės – dešimties dienų sutarta dar kartą susitikti ir aptarti pažangą bei konkrečius sprendinius, kurie bus įgyvendinti artimiausiu metu.
Mero potvarkiu sudaryta darbo grupė eismo reguliavimo klausimams rekonstrukcijos laikotarpiu spręsti, kuri nuolat vertins eismo situaciją, teiks siūlymus ir sprendinius dėl eismo pagerinimo. Į darbo grupę įtraukti savivaldybės vadovai, savivaldybės transporto srities specialistai, policijos pareigūnai, prireikus į posėdžius kviečiami kitų institucijų atstovai.