Reklamos kūrėjai atranda naujus formatus: dėmesio centre – „unboxing“ projektai

Lietuva
Etaplius.lt Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.LT

Nuolat besikeičiantis ir inovatyviomis idėjomis persunktas pasaulis diktuoja pokyčius marketingo ir reklamos srityse. Specialistų teigimu, daugeliui verslų persikėlus į internetinę erdvę, nebepakanka tiesiog sukurti ir įkelti reklamą ar parduodamą produktą. Esą būtina ieškoti originalių būdų ją pateikti reikliam vartotojui.

Reklama pasiekia visur

Žvelgiant iš nūdienos vartotojo perspektyvos, reklama yra visur. Pradedant nuo medijų – televizija, radijas, spauda, internetas – baigiant socialiniais tinklais ir išmaniųjų įrenginių programėlėmis. Per dieną žmogų pasiekia sunkiai suvokiamas kiekis reklamos, bandant visais įmanomais būdais patraukti potencialų klientą.

Besikeičianti auditorija, kurią reklamos davėjui pasiekti yra lengva, tačiau patraukti dėmesį, dėl didelio reklamų srauto, kaip niekada sunku, diktuoja pokyčių poreikį. Anot marketingo ir reklamos specialistų, norint potencialiam klientui pasiūlyti kokybišką ir vertingą reklamą, būtina sekti naujausias tendencijas.

Keletą metų pardavimų čempione tituluojama vaizdinės medžiagos formato („video“) reklama. Būtent tokio tipo reklama generuoja didelius paspaudimų skaičius ir pasiekia aukštus pardavimų rodiklius.

Patrauks unboxing projektu

Etaplius reklamos projektų vadovė Ieva Kelpšaitė atskleidžia, kad įmonė nuolat gilina ir tobulina žinias reklamos srityje. Specialistės teigimu, vaizdo įrašų formato reklama – viena populiariausių. Tiesa, įkelti nufilmuotą turinį nepakankama. Regioninių naujienų platformos komanda ieško originalių būdų, kaip patraukliai ištransliuoti reklamą.

Reaguodami į kintančius auditorijos įpročius, stengiamės į sezoninius turinio projektus integruoti ne tik tekstą, bet ir „video“ formatą. Šį kartą pasirinkome unboxing tipą, kurio metu mūsų projekto herojus – barzdočius – išpakuos ir aptars vis kitus reklamuojamus produktus. Šio projekto konceptu siekiama ne tik parodyti vartotojui prekę, bet ir skatinti jį patirti emociją, kurią jis gaus, įsigijęs prekę pats. Įpakavimas, komplektacija, pakuotės dydis, spalva ir net kvapas“, – atskleidžia I. Kelpšaitė.

Reklamos projektų vadovės teigimu, būtent toks reklamos formatas potencialiam klientui yra ne tik labai informatyvus, bet ir skatinantis įsigyti prekę.

Patirties semiasi iš pasaulinių procesų

Reklamos projektų vadovės teigimu, unboxing tipo projektai verslui yra naudingi ne tik dėl žinomumo didinimo.

Paskutiniu metu socialiniuose tinkluose vienas populiariausių formatų yra UGC turinys (user generated content), tad dalyvaudamas tokio tipo projekte klientas iškart gauna realų savo produkto pristatymą bei natūralų pirkėjo patyrimo „video“, kurį internetinėje reklamoje galima išnaudoti labai įvairiais formatais“, – tikina I. Kelpšaitė.

Pasaulinės tendencijos atskleidžia, kad tokio tipo reklaminė vaizdo medžiaga vartotojui yra gerokai patrauklesnė dėl dviejų priežasčių. Visų pirmą – sužinoma apie produktą iš žmogaus lūpų, kas leidžia daryti prielaidas apie patikimumą. Antra – prekės ženklas gali tapti patrauklesniu auditorijai, jeigu reklamos kūrėjai naudoja įtaigius būdus šiam įspūdžiui sukurti, pavyzdžiui, humoras, emocija.

Projekto herojus – barzdočius Domantas

I. Kelpšaitės teigimu, reklamos kūrėjui ne ką mažiau svarbu rasti žmogų, tinkantį unboxing formato reklamos filmavimams. Toks „pardavėjas“ turi nestokoti gero humoro jausmo, būti išradingas ir iškalbingas, mat surežisuotas tekstas ir plati dirbtinė šypsena – visai ne tai, ko reikia, norint patraukti žmogaus dėmesį.

Aš pats esu iš prigimties linksmas žmogus. Kuriant ir planuojant šį projektą suvokiau, kad būtent humoras ir bus stiprioji mano, kaip vedėjo, pusė. Nenorėjome kurti tuščios, nykios, nuobodžios ir tradicinės reklamos. Priešingai – ieškojome kažko savito ir unikalaus, tačiau tuo pačiu metu ir profesionalaus būdo „ištransliuoti“ reklamą“, – teigia Etaplius vasaros projekto „Barzdočiaus laboratorija“ herojus, reklamos vadybininkas Domantas Bagūnas.

Jau įvykę pirmieji projekto filmavimai, Domanto akimis, buvo sėkmingi. „Nors kišenėje aktoriaus diplomo neturiu, esu savamokslis, tačiau reklamos filmavimai tikrai vyko sklandžiai. Norėjau save išbandyti šiame aplua – man tai savotiškas iššūkis“, – šypsosi herojus barzdočius.

Domanto teigimu, pagrindinis tikslas, kodėl Etaplius pasirinko unboxing reklamos formatą – laimingas potencialus pirkėjas. Esą išvydęs reklamą, kuomet išpakuojamas, aptariamas ir barzdočiaus akimis įvertinamas produktas, žmogus gali susidaryti labai tikslų įspūdį apie lūkesčius, įsigijus reklamuojamą prekę.

Daugiau laidų rasite rubrikoje „Barzdočiaus laboratorija“.