PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2021 m. Gruodžio 27 d. 16:23

Reklama internete – lengvas būdas gauti klientų!

Lietuva

Reporteris BrigitaŠaltinis: Etaplius.lt


198887

Daugumoje pasaulio šalių taikomi įvairūs judėjimo ir kontaktų ribojimai, ko pasakoje vis daugiau veiklos vykdoma nuotoliniu būdu. Ne išimtis ir verslas, kuris stengiasi prisitaikyti ir iš dalies arba visiškai vykdyti veiklą nuotoliniu būdu. Laikoma, jog nuotolinis aptarnavimas arba internetinė prekyba – tai vienas geresnių būdų, kaip išlaikyti verslą tokiais permainingais laikais. Kaip skelbia šaltiniai internete – apie 78% Lietuvoje veikiančių verslų turi internetinę svetainę. Vadinasi likusioji dalis nėra randama internete, nebent įmonių kataloguose. Kodėl taip yra? Kaip būti matomam internete?

Dalis verslo savininkų mano, jog geriausias klientas atkeliauja pagal rekomendacijas. Tai tiesa, tačiau turint bent jau reprezentacinę svetainę, galima stiprinti įmonės įvaizdį arba pritraukti papildomų naujų klientų su mokama reklama. Viena populiariausių reklamos internete formų – reklama, paremta tinklalapių turiniu ar raktažodžiais (kontekstinė reklama). Kaip pavyzdys – efektyvi Google reklama mėgstama ir plačiai taikoma įvairaus dydžio įmonių. Pagrindiniai „Google Ads“ reklamos privalumai – mokama už rezultatą (pvz. už reklamos paspaudimą), pasiekiama labai tikslinga žmonių grupė (tie, kurie domisi tokio tipo paslaugomis ar prekėmis), skirtingi reklamos formatai (tekstinė, vaizdinė, prisitaikančio dydžio ir kt.).

Ar reklama internete tinka kiekvienam verslui?

Galime kalbėti apie kelių tipų įmones – dideles, vidutines ir mažas. Įprastai labai didelės įmonės ar korporacijos naudoja visas reklamos formas, nuo TV, radijo iki reklamos internete. Tačiau ar reklama internete tinka vidutiniam ir smulkiam verslui? Taip. Pvz. „Facebook“ arba „Google Ads“ reklama, tai galimybė su ypač mažais reklamos biudžetais pasiekti tikslinę auditoriją. Kaip antai vos 100 € –300 € per mėnesį gali sugeneruoti nuo kelių iki keliasdešimt klientų per mėnesį. Tinkamai optimizavus reklamas, grąža gali būti momentinė arba atsipirkti po kelių mėnesių, kai nauji klientai apsiperka pakartotinai. Todėl svarbu taikyti ne tik kontekstinę reklamą, bet ir pakartotinius pirkimus skatinančias priemones – naujienlaiškius, pakartotinę rinkodarą ir kt. Taigi, reklama internete gali būti efektyvi, atsiperkanti ir sustiprinanti įmonės įvaizdį. Įprastai tokia reklamos forma kaip „Google Ads“ reklama tinka įvairaus dydžio verslams.

Lengvas būdas gauti klientų – „Google Ads“ reklama

Yra du pagrindiniai būdai paleisti „Google Ads“ reklamą verslui - tai daryti patiems arba rasti verslo partnerius, kurie specializuojasi šioje srityje. Pirmuoju atveju visada prisiimate papildomą riziką dėl galimų rezultatų arba dėl reklamos sistemos naujovių įgyvendinimo, kurios galimos ateityje. O kaip yra pasirinkus verslo partnerius?

„Lengvas būdas gauti klientų su „Google Ads“, tai kelių žingsnių sistema:

  1. Rasti patikimą „Google“ partnerio statusą turinčią reklamos agentūrą.

  2. Sudaryti abipusiai naudingą ir sąžiningą bendradarbiavimo susitarimą.

  3. Įvertinti esamą situaciją ir galimybes.

  4. Kartu su reklamos agentūra nustatyti realius reklamos tikslus.

  5. Įdiegti reklamos efektyvumą matuojančias priemones.

  6. „Google“ reklamos paleidimo etapas.

  7. Nuolatinis optimizavimas.

Išleisti pinigus reklamai paprasta, tačiau gauti reikiamą reklamos grąžą yra paprasta, tik pasirinkus patikimus verslo partnerius.“ – teigia UAB „Fortema“ reklamos specialistai.

Ko reikia, kad reklama internete būtų efektyvi?

Kad reklama internete būtų efektyvi, svarbus kiekvienas žingsnis. Praleidus arba neprofesionaliai atlikus tam tikro etapo veiksmus, reklamos efektyvumas mažėja (mažesnis konversijos rodiklis). Konversijos rodiklis – tai procentinė išraiška, kiek iš atėjusių svetainės lankytojų atliko tarpinį arba galutinį prekės įsigijimo veiksmą.

Efektyvi reklama internete, tai:

  • Moderni, patogi ir šiuolaikiška interneto svetainė (prisitaikanti mobiliems įrenginiams).

  • Tinkamai įdiegtos statistikos ir efektyvumo matavimo priemonės.

  • Patogios užklausos formos, kelios skirtingos galimybės apsipirkti arba gauti informaciją apie prekę ar paslaugą.

  • Kokybiškas reklamos turinys (tekstai, aprašymai, nuotraukos).

  • Gera reklamos strategija.

  • Tinkama reklaminė medžiaga (vaizdai, tekstai ir kt.).

  • Nuolatinis optimizavimas, rezultatų gerinimas.

  • Kokybiška prekė.

  • Malonus aptarnavimas, lengvas prekės ar paslaugos įsigijimas.

Praleidus nors vieną svarbią detalę, konversijos rodiklis prastėja. O geras rezultatas tada, kai viskas atlikta profesionaliai.

Papildomas patarimas, jeigu verslas dar tik pradedamas kurti, būtinai atsižvelkite į kelis papildomos aspektus – marža, pasiūla, paklausa. Idealiu atveju marža - kuo didesnė, pasiūla - kuo mažesnė, paklausa – kuo didesnė. Prieš kuriant naują verslą, įprastai padeda kokybiškai sudarytas verslo planas, kuriame įvertinami visi svarbiausi aspektai. Tačiau jeigu verslas gyvuoja jau ilgus metus, buvo išbandyta reklama internete, bet ji ne tokia efektyvi, tai veikiausiai praleidote arba netinkamai atlikote kurį nors svarbų žingsnį. Kartais verslo savininkai net nesusimąsto, kiek svarbi yra kiekviena detalė. Štai kodėl geras sprendimas – pasirinkti tinkamus verslo partnerius.

Remiamas turinys