Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.LTŠaltinis: ELTA
Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė teigia, kad, atsižvelgus į gyventojų ir verslo klientų poreikius, buvo įdiegta eilių valdymo sistema, pradėjo veikti išankstinė vizito rezervacijos sistema, taip pat klientų patogumui pakoreguoti padalinių darbo laikai.
Registrų centro fiziniuose padaliniuose kasdien apsilanko 2,5 tūkstančio klientų visoje Lietuvoje, pažymima pranešime.
Registrų centras turi klientų aptarnavimo padalinius 50-yje šalies savivaldybių. Per pastaruosius metus dalis jų buvo perkelti į naujas, modernesnes ir klientams patogesnes patalpas, esančias arčiau kitų gyventojams aktualių valstybės ar savivaldybių institucijų.
Iki šiol jau atnaujinti Marijampolės, Telšių, Panevėžio, Šiaulių ir Utenos klientų aptarnavimo padaliniai, šiemet dar ketinama atverti atnaujintą didžiausią Registrų centro klientų aptarnavimo padalinį Vilniuje.