Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Mariaus Morkevičiaus (ELTA) nuotr.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Nuo kovo 1 dienos didėjant akcizų tarifui stipriesiems alkoholiniams gėrimams, lengvesnių kategorijų alkoholio gamintojai iš to išloš, sako „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ grupės Baltijos šalyse vadovas Rolandas Viršilas.
„Vienareikšmiškai, kažkokios naudos bus. Mes nesame tiesioginiai (stipriųjų gėrimų gamintojų. - ELTA) konkurentai, stipraus alaus vartotojai yra daugiau tie, kurie skaičiuoja, kiek reikia eurų, kad apsvaigtum, bet lengvesnės kategorijos - alaus, vyno - kažkiek išloš iš šito akcizo didinimo stipriam alkoholiui”, - žurnalistams trečiadienį sakė R. Viršilas.
Jo teigimu, akcizų didinimas stipriems gėrimams yra protinga Vyriausybės pozicija.
„Aš manau, kad tai protinga Vyriausybės pozicija, nes, jei būčiau sveikatos apsaugos ministras, tie skaičiai (stipraus alkoholio vartojimo. - ELTA) man keltų nerimą”, - sakė R. Viršilas.
Primename, kad nuo kovo 1 dienos įsigalios Seimo patvirtintas 10 proc. didesnis akcizų tarifas etilo alkoholiui.
Tikimasi, kad dėl padidinto akcizų tarifo etilo alkoholiui valstybės biudžetas 2019 metais papildomai gautų apie 5 mln. eurų pajamų.
ELTA