Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Eltos nuotr.
Augustė LyberytėŠaltinis: ELTA
„Audriaus Skaisčio žodžiai mokytojų atžvilgiu – įžeidūs ir niekaip neatspindintys Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų vertybių ir pozicijos. Politikas, išsakęs tokius vertinimus – turi nedelsiant atsiprašyti visos mokytojų bendruomenės. Apgailestauju ir asmeniškai atsiprašau dėl tokių Audriaus Skaisčio pareiškimų“, – išplatintame pranešime teigia R. Morkūnaitė-Mikulėnienė.
Parlamentarė pažymi, kad pedagogai, „kaip ir bet kurie kiti piliečiai, turi teisę išsakyti savo lūkesčius streiko ar kitais civilizuotais būdais“.
Konservatorių Širvintų skyriaus pirmininkas Virginijus Sarpauskas ketvirtadienį socialiniame tinkle „Facebook“ sukūrė sarkastišką įrašą apie tai, kad Lietuvos švietimo darbuotojų profesinės sąjungos (LŠDPS) lyderis Andrius Navickas yra „Vilijus Blinkevičius“, nes „Vilija jo sesuo“. Į diskusiją įsitraukęs A. Skaistys teigė, kad A. Navickas stos „į blinkės partiją“ ir pridūrė: „Komuniagos, o ne mokytojai.“
Tai gerokai papiktino švietimo bendruomenę. A. Navickas mano, kad A. Skaistės sutuoktinis tokiais pasisakymais parodė tikrąjį konservatorių veidą. Be to, profsąjungos vadovo teigimu, jo priskyrimas socialdemokratų partijai yra A. Skaisčio bandymas „gelbėti skęstantį konservatorių laivą“.
ELTA primena, kad nesutarus dėl spartesnio mokytojų atlyginimų kėlimo, Lietuvos švietimo darbuotojų profesinė sąjunga (LŠDPS) nusprendė rugsėjo 15 d. skelbti įspėjamąjį, o nuo rugsėjo 29 d. – tikrąjį streiką.
A. Navicko vadovaujamoji švietimo darbuotojų profsąjunga pareikalavo dar šiais metais pakelti mokytojų atlyginimus 20 procentų. Taip pat prašo, kad nuo 2024 m. sausio 1 d. atlyginimai didėtų dar 30 proc. Tokiu atveju, bendras atlyginimų augimas siektų 56 procentus.
LŠDPS taip pat yra išsakiusi poreikį mažinti mokinių skaičių naujai sudaromose klasėse, siūlo numatyti ir kokybiškesnę darbo su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais tvarką.
BNS nuotr. A. Skaistys.