Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS/Fotobanko nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: Etaplius.LT
Portalo publikacijoje nurodoma, kad „Vičiūnams“ priklausanti įmonė gamina produkciją tinklo privačiai etiketei „Nautica“. „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Lina Skersytė „Delfi“ nurodė, kad asortimente turi tik kelis „Vičiūnų grupės“ produktus.
„Lidl“ Lietuvoje prekiauja vos keliais „Vičiūnų grupės“ gaminamais privačių prekės ženklų produktais. Ant šių produktų pakuočių klientams matomose vietose visuomet būna žymėjimas, jog produktus gamina šiai įmonių grupei priklausančios ir Lietuvoje veikiančios bendrovės „Baltic Food Partners“ bei „Plungės kooperatinė prekyba“, – „Delfi“ sakė L. Skersytė.
Praėjusią savaitę žiniasklaida skelbė, kad „Vičiūnų“ grupės gaminių buvo galima įsigyti perkant „Maxima“ plėtojamo „Well done“ prekės ženklo produkcijos. Rusijoje tebeveikiančios bendrovės gaminių anksčiau turėjo ir „Iki“ parduotuvės, kuriose jos buvo paženklintos prekės ženklu „Clever“.
ELTA primena, kad „Vičiūnų grupė“ dar nėra pardavusi Kaliningrado srities mieste Sovietske veikiančios gamyklos, kuri toliau tęsia veiklą. Perrinktas Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis yra ne kartą sakęs, jog bendrovė iš Rusijos rinkos palaipsniui traukiasi, ieško gamyklai pirkėjo.
Praėjusį rugsėjį įmonė pranešė, jog filialų Rusijoje ir Baltarusijoje pardavimo procesas „pasiekė kulminaciją“, atrinkusi 5 potencialius pirkėjus. Vis tik šį balandį skelbta, kad „Vičiūnų grupės“ grynasis pelnas Rusijoje 2022 m. siekė 24,87 mln. eurų, t. y. kelis kartus daugiau nei 2021 m., kai uždirbta 8,76 mln. eurų.