Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
© Vilniaus miesto savivaldybė
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Pirmadienį pradėta nauja reklamos kampanija pristatyti Vilniui užsienyje – „Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius - amazing wherever you think it is“).
Naujos tarptautinės reklamos kampanijos metu daugiau sužinoti apie Vilnių ir pasirinkti jį savo kitai kelionei bus kviečiami Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Izraelio ir Italijos gyventojai, pranešė turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“.
Kampanijos metu Vilniaus reklama tikslinėse valstybėse pasirodys lauko stenduose, spaudoje, bus transliuojama socialiniuose tinkluose, tarptautinėse kelionių planavimo platformose bei oro linijų portaluose.
Socialiniame tinkle „Instagram“ kampanijai sukurti specialūs interaktyvūs filtrai, kurie padės skleisti žinią apie Vilnių.
Visa reklama internete ves į specialiai sukurtą tinklapį whereisvilnius.com, kuriame apsilankiusieji bus kviečiami atspėti, kur yra Vilnius, sužinoti, kodėl šis miestas yra nuostabus, ir laimėti kelionę į jį.
„Go Vilnius“ direktorės Ingos Romanovskienės teigimu, šios kampanijos metu siekiama pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – paversti privalumu.
„Vilnius ir toliau laikosi krypties prisistatyti tokiu miestu, kuris nebijo į save pasižiūrėti su humoru ir laužyti nusistovėjusias tradicijas. Rinkdamiesi tradicinius sprendimus rizikuojame gausiai užpildytoje rinkoje likti nepastebėti, tad mes einame kitu keliu: norime parodyti Vilnių kaip atvirą ir nuoširdų miestą, nebijantį išsiskirti ir pasirengusį maloniai nustebinti“, – sako I. Romanovskienė.
Anot pranešimo, rinkos tyrimų bendrovės SIC atliktas tarptautinis žinomumo tyrimas parodė, kad tik apie keturis procentus užsieniečių iš Vilniaus tikslinių turizmo rinkų gali ką nors daugiau pasakyti apie Vilnių, o dauguma žino tik miesto vardą.
2018 metais atgarsio ir prieštaringų vertinimų sulaukė kampanija, kurioje Lietuvos sostinė Londone ir Berlyne reklamuota kaip Europos „G taškas“.
„Go Vilnius“ teigė, kad panaudojusi žodžių žaismą ir metaforas siekė pristatyti Vilnių kaip miestą, į kurį atvykus patiriamas malonumas, o reklama nėra vulgari.
BNS