Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi BNS Fotobanko nuotr.
Žygimantas ŠilobritasŠaltinis: ELTA
„Turime viltį teikiančių ženklų Zarasų savivaldybei, nes pirmyn pajudėjo aplinkkelio projektas. Ir iš tikrųjų yra padaryta nemažai namų darbų – paimta žemė aplinkkelio statybai, prasidėjęs investicinio projekto inicijavimas iš Susisiekimo ministerijos pusės. Ir manau, kad viešoji ir privačioji partnerystė, kurią esame išbandę kai kuriose kitose savivaldybėse, galėtų būti pritaikyta ir čia“, – pirmadienį lankydamasis Zarasuose kalbėjo G. Nausėda.
„Ir neužtruktų labai ilgo laikotarpio, kada šis aplinkkelis galėtų būti realizuotas ir Zarasų žmonės ir verslas lengviau atsikvėptų, kadangi didelė dalis sunkiosios technikos nebejudėtų per miestelį“, – pridūrė jis.
2023 m. spalį Susisiekimo ministerija teigė, kad viešojo ir privataus sektoriaus partnerystė yra viena iš galimybių įgyvendinti didelius kelių infrastruktūros projektus. Tuo metu ministerija teigė, kad pilotiniu projektu galėtų būti Zarasų aplinkkelio statybos projektas. Jam buvo numatyta parengti galimybių studiją.
„Susisiekimo ministerija kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija analizuoja šio būdo taikymo galimybes plėtojant valstybinės reikšmės kelių infrastruktūrą, pilotiniu projektu galėtų tapti Zarasų miesto aplinkkelio statybos projektas. Tam numatoma parengti galimybių studiją su konkrečiais skaičiavimais, rizikos vertinamais ir pan.“ – tuomet Eltai pabrėžė institucija.