Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
pixabay.com nuotr.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Likus porai dienų iki Velykų, fiksuojama, jog, lyginant su nešventiniu laikotarpiu, velykinių saldumynų paklausa išaugo keletą kartų. Žmonės įsigyja kur kas daugiau šokoladinių kiaušinių su žaislais ir įprastų ar naujų skonių šokoladinių, vaflinių bei kitokių saldainių.
Kaip pranešė prekybos tinklas „Maxima“, prekyba šventiniais saldumynais suaktyvėja likus maždaug trims savaitėms iki Šv. Velykų, kai pirkėjai įsigyja 2-3 kartus daugiau saldainių negu įprastai. Apie pusė milijono skanėstų - įvairūs šokoladiniai kiaušiniai su žaislais, o 4 iš 5 tokių kiaušinių - „Kinder Surprise“.
„Kuo arčiau Velykos, tuo reikšmingiau kasdien auga saldainių paklausa. Didžiausio susidomėjimo sulaukia specialiai šiai šventei pagaminti saldumynai, tačiau taip pat smarkiai auga ir kasdieniame pasirinkime esančių saldainių paklausa. Vien sveriamų šokoladinių saldainių pernai per tris prieššventines savaites buvo nupirkta 146 tonos, tai apie 20 proc. daugiau nei užpernai. Šių metų rezultatas jau artėja prie 100 tonų, o, ar pranoks pernykščius pardavimus, nulems pirkėjų pasirinkimas. Sveriamos karamelės ir sveriamų pieninių saldainių („Karvutės“, irisų ir pan.) pardavimai lietuviškame prekybos tinkle jau lenkia praėjusių metų rezultatus“, - pranešime cituojama „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Ji pažymėjo, kad daugumos populiariausių saldainių kaina išlieka tokia pati kaip ir prieš metus, o dalis saldumynų atpigo.
ELTA