Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Ritos Žadeikytės nuotr.
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Šiaulių rajono savivaldybėje prie apskritojo stalo susėdus Šiaulių rajono savivaldybės merui Antanui Bezarui, Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie Susisiekimo ministerijos direktoriui Vitalijui Andrejevui ir Lietuvos žmonių su negalia aplinkos pritaikymo asociacijos atstovui Rimantui Laurinavičiui, taip pat dalyvaujant Šiaulių rajono savivaldybės Architektūros ir paveldosaugos skyriaus vedėjai Vilijai Vaičekauskienei bei Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovams pavyko rasti sprendimą dėl Kryžių kalno pėsčiųjų ir dviračių tako projekto.
Pasitarimas Savivaldybėje buvo organizuotas dėl „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr.4033 Privažiuojamojo kelio prie Kryžių kalno nuo kelio Ryga-Šiauliai-Tauragė-Kaliningradas ruožo nuo 0,547 iki 1,230 km rekonstravimo įrengiant pėsčiųjų-dviračių taką“.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos parengtame pėsčiųjų ir dviračių tako projekte numatyta, kad poilsio aikštelės su suoleliais bus įrengiamos kas 300 metrų. Lietuvos žmonių su negalia aplinkos pritaikymo asociacijos atstovo Rimanto Laurinavičiaus teigimu, tokių aikštelių reikėtų kas 150 metrų. Išsiskyrus nuomonėms teigta, kad poilsio zonos kas 150 metrų taikomos tik pėsčiųjų takams, o ne pėsčiųjų ir dviračių takams. Be to, įrengti aikštelėms kas 150 metrų nėra išpirkta žemės.
Šiaulių rajono savivaldybės meras Antanas Bezaras teigė, kad svarbiausia, jog taip reikalingas pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimas nenusikeltų dar keliems metams, nes jis gyvybiškai reikalingas dėl gausybės žmonių, šiuo metu einančių nuo plento iki Kryžių kalno net ne pėsčiųjų taku, o važiuojamąja kelio dalimis, todėl 3 poilsio aikštelės kas 300 metrų galėtų būti sutarimo, o ne konflikto objektas. Meras Antanas Bezaras ragino neįgaliųjų organizacijas atsižvelgti į šią aplinkybę ir žiūrėti į tai geranoriškai, kad būtų pasiektas esminis tikslas – saugus takas pėstiesiems.
Lietuvos žmonių su negalia aplinkos pritaikymo asociacijos atstovas Rimantas Laurinavičius sutiko su šia nuostata ir sutarta, kad projektą lydės Lietuvos automobilių kelių direkcijos raštas, kodėl nėra galimybės įrengti takų, kas 150 metrų.
Po konstruktyvaus susitikimo Šiaulių rajono savivaldybėje ir geranoriško pokalbio projektuotojams pridėjus papildomus dokumentus, projekto sprendiniams pritarta.