Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Žygimantas ŠilobritasŠaltinis: ELTA
„Grand Hotel Kempinski Vilnius“, kuriame susitikimo metu apsigyveno JAV prezidentas Joe Bidenas ir jo palyda, generalinis direktorius Kai Schukowski teigė, kad šalies vadovo vizitas užtikrino didžiausias dienines pajamas viešbučio istorijoje. Taip pat, jis tikisi, šis apsilankymas padarys viešbutį patrauklesniu pasauliniu mastu.
„NATO viršūnių suvažiavimas buvo finansiškai labai naudingas – vienos dienos pajamos buvo didžiausios per visą viešbučio veikimo istoriją. Taip pat, be abejonės, manome, kad JAV prezidento vizitas teigiamai paveiks viešbučio ir paties prekės ženklo įvaizdį pasauliniu mastu. Turėjome panašų atvejį, kada pas mus buvo apsistojęs Japonijos ministras pirmininkas – po jo vizito pastebėjome ženklų turistų iš Japonijos pagausėjimą”, – Eltai teigė K. Schukowski.
Tuo metu viešbučio „Stikliai“, kur porą naktų praleido Prancūzijos prezidentas Emmanuelis Macronas, pardavimų ir renginių vadybininkė Mantė Valotkaitė sakė, kad nors negali atskleisti duomenų apie viešbučio pajamas, restorano, kuriame apsilankė šalies vadovas su savo žmona, pajamos nesiskyrė nuo įprastų.
„Žinokite, labai, labai sėkmingos, viskas praėjo labai sklandžiai, delegacija buvo mandagi, maloni ir jiems patiko tiek maistas, tiek aplinka, tiek aptarnavimas. (...) Galime pasakyti, kad buvome pilnai rezervuoti viešbučio prasme. Restorano prasme pajamos nebuvo didesnės nei įprastai, bet šiaip džiaugiamės sklandžiai praėjusiu vizitu”, – Eltai sakė M. Valotkaitė.
Viešbučio „Pacai“, kurį išsirinko Didžiosios Britanijos premjeras Rishi Sunakas ir Vokietijos kancleris Olafas Scholzas, pardavimų direktorius Donatas Mekionis aiškino, kad nors šios dvi dienos buvo ypač pelningos, turistų srautai prieš ir po renginio buvo mažesni. Tad, anot jo, gali būti pastebimas pajamų išsilyginimas, bet ne didžiulis vidurkių viršijimas.
„Žinote, jie atvyko ne poilsiauti, o dirbti, tai matydavome tik vakare, kai po ilgos dienos grįždavo į kambarį nakvynei. Tai čia tos dvi dienos praėjo labai greitai. Ir čia labai sunku vertinti, nes iš tikrųjų tos dvi dienos ir dvi naktys buvo aukštesnėmis kainomis, bet tiek prieš, tie apskritai ši savaitė, yra ramesnė, nes žymiai mažiau turistų, kurie žinojo, kad yra tam tikri apribojimai”, – aiškino D. Mekionis.
„Turbūt visa tai išsilygina, bet didelio praturtėjimo iš to nebuvo. Nes viešbutis buvo visiškai „exclusive“ (angl. išimtinai) uždarytas, tad nelabai galėjome priimti svečių į restoraną ar į SPA”, – pridėjo jis.
„Pacų“ atstovas taip pat paminėjo, kad apsilankymas svarbus Lietuvos turizmui ir viešbučiams ne tik tuo, kad juose viešėjo pasaulio vadovai, bet ir tuo, jog valstybėje apsilankė tūkstančiai žurnalistų, kurie savo reportažais netiesiogiai reklamavo Lietuvą pasauliui.
„Aš manau, kad tikrai išaugs Lietuvos populiarumas turizme, nes matant žurnalistų kiekį gatvėse ir kiek jie darė tiesioginių reportažų NATO tema, visur buvo ta informacija, kokia ta Lietuva, koks Vilnius. Sunku būtų net milijonais eurų užsisakyti teik reklaminės sklaidos, kiek per šias dienas gavo Lietuva ir Vilnius”, – sakė jis.