Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris ViktorijaŠaltinis: Etaplius.lt
Jonavos rajono policijos komisariate ketvirtadienį pristatytas visą parą veikiantis interaktyvus gyventojų priėmimo kambarys. Čia gyventojai gali gauti jiems reikiamą teisinę informaciją bet kuriuo paros metu.
„Asmeniui, atvykus į komisariatą ir paspaudus iškvietimo mygtuką, automatiškai jungiamas ryšys su Kauno apskrities policijos Operatyvaus valdymo skyriuje dirbančiu policijos pareigūnu. Šis atsilieps į skambutį ir bendraus su skambinančiu asmeniu. Išsiaiškinęs, kokios paslaugos asmuo pageidauja, įvertinęs situaciją, suteiks gyventojui reikiamą pagalbą ir informaciją realiu metu“, - pasakoja Kauno apskrities VPK viršininkas Darius Žukauskas, inicijavęs šio interaktyvaus policijos paslaugų teikimo kambario projektą.
Nuotoliniu būdu valdomas gyventojų priėmimo kambarys, praneša Kauno apskrities policija, leis gyventojams dar operatyviau dalintis informacija, pranešti apie pažeidimus ir pateikti įvairius prašymus, susijusius su policijos teikiamomis paslaugomis. Atvykęs gyventojas tiesiog galės ateiti į komisariatą, kur nuotoliniu būdu pareigūnas įleis į interaktyvųjį kambarį ir su juo bendraus nuo pat pirmos minutės. Šiame kambaryje bus visa reikalinga elektroninė įranga, užtikrinanti kokybišką paslaugos teikimą: platūs kompiuterio ekranai, spausdintuvas, skeneris, vaizdo kameros. Viename iš ekranų gyventojas matys su juo bendraujantį policijos pareigūną.
Šiuo metu tai - kol kas vienintelis Lietuvoje veikiantis interaktyvių policijos paslaugų kambarys. Neatmetama galimybė ateityje tokius visą parą veikiančius interaktyvius kambarius įrengti ir kituose šalies policijos komisariatuose.
Lietuvos policijos generalinio komisaro pavaduotojo Edvardo Šilerio teigimu, norima policijos pareigūnų teikiamas paslaugas priartinti kuo arčiau žmonių: „Sieksime tobulinti ir epolicija.lt sistemą, kad gyventojai, padedami mobiliosios programėlės ar kompiuterio, galėtų pateikti policijai pareiškimą, sulaukti reikiamos pagalbos ir pasikonsultuoti“, - sakė E. Šileris.