Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
„Lietuvos paštas“ nuotr.
Reporteris LinaŠaltinis: Etaplius.lt
Įvertinus Klaipėdos centrinio pašto būklę bei galimybes jame teikti šiuolaikiškas pašto paslaugas ir pastatą pritaikyti neįgaliesiems ar mamoms su vežimėliais, nuspręsta nuo spalio 1 d. šio pašto paslaugas perkelti į naujas patalpas prekybos centre „Manto namai“, Manto g. 7.
„Klaipėdos centrinis paštas įsikūręs prieš 126 metus statytame pastate, kuris buvo projektuotas visai kitoms reikmėms, todėl dabartinėms modernioms pašto paslaugoms nepritaikytas. Šiuo metu iš 3 tūkst. kv. metrų centriniame pašte naudojame tik pusę – 1462 tūkst. kv. metrų, tačiau kokybiškoms šiuolaikinėms pašto paslaugoms teikti pakanka dar mažiau – apie 120 kv. metrų. Ieškodami patalpų persikėlimui, vertinome ne tik jų dydį, bet ir prieinamumą – kad būtų sudarytos sąlygos į paštą patekti neįgaliesiems ir mamoms su vežimėliais, be to, ne mažiau svarbu, kad paštą pasiekti būtų patogu tiek automobiliu, tiek pėsčiomis. Prekybos centro „Manto namai“ patalpos visus šiuos kriterijus atitinka“, – sako Lietuvos pašto Tinklo direktorius Jonas Sadauskas.
Pasak jo, naujame moderniame pašto skyriuje bus įrengti 6 klientų aptarnavimo langeliai, suprojektuota patogi laukimo salė, įrengta savitarnos parduotuvė, kurioje klientai galės patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių bei kitų prekių. Be to, siekiant pašto skyriuje sumažinti eiles, bus įrengta speciali vieta internetinėje savitarnos sistemoje manosiuntos.lt suformuotoms ir iš anksto apmokėtoms siuntoms palikti.
Šis pokytis teigiamai paveiks ne tik pašto klientus, bet ir darbuotojus: naujose patalpose bus įrengtos patogesnės darbo vietos, kuriose pašto darbuotojai galės greičiau apdoroti pašto siuntas, o klientų aptarnavimo specialistai dirbs atviresnėje aplinkoje, kad galėtų greičiau pagelbėti salėje esantiems klientams.
Tai – dar vienas žingsnis moderninant ir efektyvinant pašto veiklą bei pritaikant jo teikiamas paslaugas vartotojų poreikiams.