Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi Vilniaus miesto savivaldybės nuotr.
Martyna PikelytėŠaltinis: ELTA
„Iš viso nuo konsultacijų linijos sukūrimo sulaukta beveik 100 skambučių. Nesant ekstremaliųjų situacijų linija veikia efektyvesnio konsultavimo tikslu, o nelaimės atveju 19101 veiktų kaip karštoji linija, kuria būtų teikiama aktualiausia informacija, susijusi su ekstremaliąja situacija“, – Eltai raštu teigė savivaldybės atstovas spaudai Gabrielius Grubinskas.
„Didesnės skambučių konsultacijų numeriu bangos buvo fiksuojamos vos jį paleidus, taip pat karinių pratybų, gyventojų perspėjimo sistemų testavimo bei Vilniuje įvykusios aviakatastrofos dienomis. Apie trečdalį skambinusiųjų domėjosi, kur yra artimiausia priedanga ar kolektyvinės apsaugos statinys, penktadalis – kaip galėtų prisidėti prie šalies gynybos, dar apie 10 proc. norėjo sužinoti, kaip turėtų elgtis, jei reikėtų skubiai palikti namus“, – pridūrė jis.
Vilniaus miesto savivaldybė spalį pristatė specialiąją skambučių liniją, kuri skirta konsultuotis civilinės saugos klausimais.
Skambučių linijos telefonu 19101 konsultacijos teikiamos savivaldybės darbo metu – pirmadieniais–ketvirtadieniais nuo 8 val. iki 17 val., penktadieniais nuo 8 val. iki 15.45 val.
Tiesa, savivaldybė yra išplatinusi leidinį „Jei krizė arba karas: kaip elgtis?“, kuriame pateikiama informacija apie pasiruošimą ekstremalioms situacijoms.