Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pamoka / Pixabay
Raminta MajauskaitėŠaltinis: ELTA.LT
„Raginame Prezidentūrą, Švietimo, mokslo ir sporto ministeriją, Nacionalinę švietimo agentūrą nedelsiant imtis priemonių spręsti klausimus, kurie grasina rimtomis pasekmėmis šios ir ateities kartų mokiniams, pedagogų bendruomenei bei visai švietimo sistemai“, – rašoma praėjusios savaitės pabaigoje išplatintame kreipimesi.
„Nuogąstaujame, kad ugdymo turinio, brandos egzaminų, įtraukiojo ugdymo reformos, taip pat demografiniai iššūkiai klibina egzistencinius švietimo sistemos pagrindus ir jau kelia daug socialinių ir ekonominių problemų visuomenėje“, – rašte pridūrė Lietuvos pedagogų asociacijų vadovų taryba.
Taip pat kreipimesi „katastrofa“ vadinamas mokytojų trūkumas mokyklose, siūloma įvertinti mokyklų tinklo reformą, aiškinama, kad mokytojai yra sunerimę dėl esą nesprendžiamos darbo krūvio problemos, mokytojų kvalifikacijos kėlimo tvarkos.
„Esame įsitikinę, kad būtina, jog tolimesniame švietimo klausimų sprendime teisiškai ir fiziškai dalyvautų mokytojų asociacijų deleguoti atstovai, kurių bendradarbiavimas su Lietuvos (...) institucijų specialistais užtikrintų sėkmingą švietimo sistemos reformavimo siekių praktinį įgyvendinimą“, – pabrėžė Lietuvos pedagogų asociacijų vadovų taryba.
„Mes pasirengę konstruktyviam dialogui, galinčiam padėti įveikti krizę švietimo sistemoje ir pasukti reformų įgyvendinimą teigiama kryptimi“, – pridūrė ji.
Parengtas raštas penktadienį buvo išsiųstas šalies vadovui Gitanui Nausėdai, paskirtai švietimo ministrei Ramintai Popovienei, Seimo švietimo ir mokslo komiteto pirmininkei Vaidai Aleknavičienei bei Nacionalinės švietimo agentūros (NŠA) vadovui Simonui Šabanovui.