Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Laivas. Pixabay.com nuotr.
Živilė AleškaitienėŠaltinis: ELTA
Institucija nurodė įgulai krovinį perkrauti į laivus, esančius už Maltos teritorinių vandenų ribų.
Su Maltos vėliava plaukiojantis laivas „Ruby“ šiuo metu yra Šiaurės jūroje ir grįžta į Viduržemio jūrą. Kelias dienas jis praleido prie pietinės Norvegijos pakrantės. Norvegija, Švedija ir Lietuva neleido jam įplaukti į savo uostus.
Todėl su Rusija siejamas laivas pasuko į Maltą, kur turėtų atvykti spalio 8 dieną, kaip rodo internetinės laivų stebėjimo paslaugos „VesselFinder“ ir „MarineTraffic“.
Šalys atidžiai stebi krovininio laivo maršrutą dėl jo krovinio. Amonio nitratas gali būti naudojamas kaip pagrindinė trąšų sudedamoji dalis, bet taip pat – ir kaip sprogstamoji medžiaga.
Amonio nitratas laikomas katastrofos, įvykusios Libano sostinės Beiruto uoste 2020 metų rugpjūtį, priežastimi. Ten daugelį metų buvo netinkamai saugomi dideli šios cheminės medžiagos kiekiai. Tuomet per didžiulį sprogimą žuvo daugiau kaip 200 žmonių.
Laivas „Ruby“ pirmiausia išplaukė iš Kolos pusiasalio Rusijos šiaurėje. Neaiškiomis aplinkybėmis, netrukus po to, kai išplaukė iš Rusijos uosto, buvo pažeistas jo korpusas, tačiau jis vis tiek tęsė kelionę.
Pastarąsias kelias dienas 183 metrų ilgio laivas praleido Šiaurės jūroje nerasdamas uosto, į kurį galėtų įplaukti. Pirmadienį jis pakeitė kursą ir kaip savo kelionės tikslą nurodė Marsašloko uostą Maltos pietryčiuose.