Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Roma JonikienėŠaltinis: Etaplius.lt
Žinant, kiek daug žmonių tiesiogiai kreipiasi į Socialinės paramos skyrių, buvo sunku įsivaizduoti, kaip karantino sąlygomis pavyks bendrauti ir bendradarbiauti. Socialinės paramos skyrius, ko gero, pats reikalingiausias, nes čia suplaukiantys dokumentai garantuoja pašalpas, išmokas, kompensacijas. Kaip pavyksta suvaldyti srautus dokumentų, laiku išmokėti piniginę paramą, nuraminti kompensacijų laukiančius?
Socialinės paramos skyriaus vedėja R. Žiedienė sako, kad nė vienas interesantas, kuris kreipėsi karantino metu, negalėdamas gyvai pasikalbėti su specialistu, neliko nežinioje. Gan greitai žmonės įsisąmonino bendravimo sistemą, informacijai sužinoti telefonu susisiekia su skyriumi. Tie, kas naudojasi informacinėmis technologijomis, paprastai bendrauja elektroniniu paštu. „Duomenų sistema suformuota seniai, tad senjorų reikalams dėl kompensacijų tvarkyti, taip pat socialinių pašalpų ir kitų išmokų gavėjų duomenis turime. Duomenų reikėtų iš naujų paramos gavėjų, ar pasikeitus jų finansinei būklei. Tiesa, dokumentai pildomi pasirašant ir taip patvirtinant atsakomybę dėl informacijos. Karantino metu ateiti ir pasirašyti neleista, tad pasitikime paramos gavėjais. Pasirašys, kai galės lankytis įstaigose,“ – sakė R. Žiedienė.
Daugiau Roma Jonikienė trečiadienio, balandžio 29-osios, VIENYBĖJE.