Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Susisiekimo ministerijos nuotr.
Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt
Dalyvaujant susisiekimo ministrui Jaroslav Narkevič bei aplinkos ministrui Kęstučiui Mažeikai, Alytaus miesto merui Nerijui Cesiuliui, vicemerei Jurgitai Šukevičienei, Alytaus rajono merui Algirdui Vrubliauskui pasirašytos sutartys tarp Susisiekimo ministerijos ir AB „LTG Infra“ bei AB „LTG Infra“ ir UAB „Alkesta“, dėl Alytaus geležinkelio viaduko virš Naujosios g. rekonstravimo. Šiandien duotas oficialus startas šio viaduko rekonstrukcijai.
„Naujoji g. yra pagrindinė miesto transporto arterija, tačiau jos pralaidumas labai prastas. Nors ši gatvė yra 4 eismo juostų, tačiau po geležinkelio viaduku susiaurėja iki 2 eismo juostų, todėl šioje vietoje sumažėja gatvės pralaidumas, nuolat formuojasi transporto spūstys. Tai probleminė vieta, kurioje sugaišta daug laiko tiek Alytaus gyventojai, tiek prekių ar krovinių vežėjai, išauga avarijų skaičius, didėja aplinkos oro tarša. Geležinkelio viaduko rekonstrukcija yra svarbi ir Alytaus gyventojams, ir šia vieta pravažiuojantiems vairuotojams. Rekonstravus Alytaus geležinkelio viaduką, gyventojai bei vežėjai greičiau pasieks kelionės tikslą, sutaupys savo laiko. Džiaugiuosi, kad per trumpą laiką pavyko rasti sprendimą ir suderinti jį su atsakingomis institucijomis “, - sako ministras J. Narkevič.
Naujoji g. jungia šiaurinį Alytaus miesto įvažiavimą su miesto centru, todėl ja ir juda didžiausi automobilių srautai. Paskaičiuota, kad per parą pravažiuoja daugiau kaip 9000 automobilių. Pasak ministro J. Narkevič AB „LTG Infra“ perdariusi viaduką sudarys sąlygas nutiesti 4 eismo juostas – tai vienintelė techninė galimybė išspręsti šios gatvės pralaidumo problemą, nes esamo viaduko plotis tarp atramų yra nepakankamas tokio pločio gatvei.
Rekonstravus geležinkelio viaduką virš Naujosios g., ties viaduku neliks dviejų eismo juostų susiaurėjimo, taip bus užtikrintos sąlygos sklandžiam ir saugiam transporto priemonių, pėsčiųjų ir dviratininkų eismui, bus taupomas kelionės laikas, sumažės oro tarša.
Geležinkelio viaduko rekonstrukcijai įgyvendinant ateities ekonomikos DNR planą skirta 2 mln. eurų. Geležinkelio viaduko rekonstrukcijos darbus numatoma baigti 2021 m. pabaigoje.
Šis projektas – vienas iš Ateities ekonomikos DNR plano projektų, skirtų gerinti ekonominei infrastruktūrai, teritorijų vystymui ir verslo aplinkos gerinimui Lietuvos regionuose.