Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
pixabay.com nuotr.
Reporteris UgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Telekomunikacijų bendrovės nuolat sulaukia klientų kritikos. Neretai ir viešos. Štai žinomas šiaulietis G. Gascevičius feisbuke pasidalino savo patirtimi. Esą bendrovė „Bitė“ neužtikrino paslaugos, už kurią klientas sąžiningai mokėjo. Šiaulietis atviras: „Nuoširdus siūlymas – telefonus, planšetės pirkite tik turguje aba Kinijoje. Pigiau ir nereikės mokėti už paslaugas, kurių vis tiek negausite.“
„Apie aukštas technologijas ir turgų“
Socialinėje erdvėje šiaulietis patalpino šį emocionalų įrašą: „Skilo plančetės stiklas, sąžiningai susimoku už stiklo draudimą. Pirkta „Bitėje“. Kaip galvojat, ar pas „Bite“ – aukštųjų technologijų lyderį, kaip jie patys save pasivadino, yra koks nors garantinis servisas, nebutinai aukštųjų technologijų, gali būti kad ir turginis. Ar iš viso, koks nors ar yra? Atsakymas – nėra!!! Makaronų kabinimai ir ta garsioji konspiracija, kai tik bendras telefonas ir su jokiu už ką nors atsakingu darbuotoju nesusisieksi. Nuoširdus siūlymas telefonus, planšetes pirkite tik turguje aba Kinijoje. Pigiau, ir nereikės mokėti už paslaugas, kurių vis tiek negausite.“
Įrašas, kaip ir buvo galima tikėtis, pasipildė komentarais. Vieni situacija nė kiek nesistebėjo, antri pasidalino savo patirtimi, tuo metu kiti turėjo ir siūlymų. Kaip štai kreiptis į Vartotojų teisių apsaugą.
be-pavadinimo.jpg
Nemaloni situacija – dėl žmogiško nesusikalbėjimo?
Dėl internete patalpinto įrašo Etaplius.lt kreipėsi į „Bitės“ atstovus. Teiravomės, kodėl bendrovės klientui nebuvo suteikta paslauga.
Netrukus sulaukėme įmonės atsako: „Nemaloni situacija susidarė dėl žmogiško nesusikalbėjimo. Klientas perdavė įrenginį servisui ne tik su pažeistu ekranu, tačiau taip pat trūko vienos detalės jo korpuse. Kliento turima garantija galioja pažeistam ekranui. O serviso specialistai po pirminės įrenginio analizės klientui nurodė, jog norint suremontuoti ne tik ekraną, bet ir korpusą, tektų primokėti. Klientui nebuvo iki galo aiškiai pasakyta, kad ekranas būtų buvęs pakeistas be papildomų mokesčių. Su klientu jau susisiekėme, išsiaiškinome šį nesusipratimą ir atsiprašėme. Įrenginys bus suremontuotas artimiausiu metu, kaip ir numatyta garantijos sąlygose. Kadangi klientas patyrė papildomų nepatogumų, suremontuosime ir įrenginio korpusą, kad klientas juo galėtų naudotis it nauju ir be jokių rūpesčių“, – rašė „Bitė Lietuva“ komunikacijos vadovas Antanas Bubnelis.
Atsiprašė viešai
Vieša kritika sulaukė viešo atsiprašymo. Negana to, kad šiauliečiui, pasidalinusiam savo asmenine patirtimi, įmonė garantavo suteikti priklausančią paslaugą, dar ir viešai atsiprašė. Po žurnalistų kreipimosi į bendrovę, G. Gascevičiaus feisbuko įrašas pasipildė dar vienu komentaru:
„Gintai, ačiū už atvirą grįžtamąjį ryšį. Pavyko išsiaiškinti situaciją su servisui įrenginį priėmusiais specialistais. Kaltė yra mūsų pusėje - jie neaiškiai suteikė informaciją ir dėl to įvyko nesusikalbėjimas. Atsiprašau dėl to. Garantija įrenginio ekranui tikrai galioja ir jos pagrindu pakeisime ekraną. Tačiau kadangi korpuse trūksta vienos detalės, jie pasiūlė kartu pakeisti ir korpusą ir parašė kiek tai kainuotų. Atsiprašau dėl šio nesusipratimo. Parašykite koks būtų Jums patogiausias būdas perduoti mums įrenginį ir pasirūpinsiu, kad jį suremontuotų kuo skubiau. Dėkoju už supratimą. Antanas, Bitė Lietuva komunikacijos vadovas“.
50816632-1172179442955287-8173270906852868096-n.jpg