Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Rail Baltica nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
Tai numatyta pagal visuomenei teikiamą „Rail Balticos“ Panevėžio geležinkelio mazgo plano prioritetinę alternatyvą, skelbia Susisiekimo ministerija. Iš viso visuomenei šiuo metu pristatomos trys europinės vėžės geležinkelio plėtros alternatyvos.
Panevėžio miesto ir rajono bendruomenės, susijusios organizacijos, verslo atstovai ir visuomenė kviečiami aktyviai dalyvauti ir bendradarbiauti teritorijų planavimo procese – teikti argumentuotas pastabas ir pasiūlymus rengiamam planui.
„Lietuvos teritorijoje iš viso yra numatytos trys „Rail Balticos“ tarptautinės keleivinės stotys, viena iš jų bus statoma Panevėžyje. Tai neabejotina nauda tiek šiam miestui, tiek visam regionui. Siekiame, kad optimali šios geležinkelio trasos alternatyva ir stoties vieta leistų išnaudoti visą europinio geležinkelio potencialą, taip pat kuo labiau suderinti visų suinteresuotųjų šalių ir visuomenės lūkesčius“, – sakė susisiekimo viceministrė Loreta Maskaliovienė.
„Iki geležinkelio trasos alternatyvų pateikimo viešam svarstymui vyko susitikimai su Panevėžio miesto bei rajono atstovais. Šios diskusijos – labai svarbios siekiant rasti geriausius sprendimus, kurie atitiktų tiek „Rail Balticos“ geležinkelio parametrus, tiek patenkintų būsimų geležinkelio keleivių – rajonų gyventojų, miestiečių ir miesto svečių – lūkesčius“, – pažymėjo AB „LTG Infra“ „Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima.
„Rail Baltica“ – geležinkelių infrastruktūros projektas, kurį įgyvendinant bus nutiestas elektrifikuotas europinio standarto dvikelis geležinkelis, sujungsiantis Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Pernu ir Taliną. Bendras „Rail Balticos“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.