Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Panevėžio miesto savivaldybės nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: ELTA
„Esame užsibrėžę tikslą nuosekliai stiprinti Panevėžio, kaip strateginio logistikos centro poziciją, kadangi čia susikerta svarbiausios Lietuvą su kitomis šalimis sujungiančios automagistralės, būsima „Rail
Baltica“ vėžė. Šiuolaikiška autobusų stotis bus dar vienas keliaujantiems patrauklus miesto susisiekimo infrastruktūros objektas“, – Panevėžio savivaldybės pranešime cituojamas miesto meras Rytis Račkauskas.
Anot jo, įgyvendinant projektą jau įrengti lauko vandentiekio, vidaus lietaus nuotekų bei drenažo, vidaus vandentiekio tinklai, sumontuotos stoties pastato denginį laikysiančios metalinės kolonos, išbetonuota požeminės stovėjimo aikštelės perdanga, keleivių laukiamojo salė. Šiuo metu ruošiamasi betonuoti perono stogą bei požeminės automobilių stovėjimo aikštelės grindis.
Pranešama, kad 46,45 arų sklype statomoje autobusų stotyje bus įrengtas 421,89 kv. m plotą užimsiantis pastatas bei 1865 kv. m keleivių išlaipinimo, įlaipinimo ir prastovų vietos keleiviniam transportui peronas.
Pastatas bus padalintas į dvi dalis: keleivių erdves – kavinę, viešąjį tualetą, laukimo salę bei uždaresnę zoną, susidedančią iš keleivių aptarnavimo patalpų – bagažo saugyklos, mažųjų siuntų tarnybos patalpos, bilietų kasų, vairuotojų poilsio patalpų ir stoties administracinių patalpų, t. y. kabinetų, dispečerinės.
Tuo metu po perono teritorija ir stoties pastatu bus įrengta 2669,27 kv. m ploto užimanti požeminė automobilių aikštelė bei techninės ir pagalbinės patalpos.