Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
BNS / Fotobankas nuotr.
Etaplius.ltŠaltinis: BNS
Iš Danijos per Švediją skridusiam ir kovo 16 dieną Palangos oro uoste degalų papildyti nusileidusiam lėktuvui „Cessna“ toliau skristi neleista paaiškėjus, kad galutinis jo kelionės tikslas yra Pskovas Rusijoje.
Kaip skelbia LRT tyrimas, Lietuva atsidūrė tinkle, kurio ašis – Rusijoje veikiantis verslas, siūlantis padėti įsigyti ar susigrąžinti dėl sankcijų įstrigusius orlaivius ar jų dalis. Orlaivio kelionei tarpininkavo itališka įmonė, kurios tikrieji savininkai – Rusijoje. O ir pats lėktuvas, nors oficialiai registruotas Danijoje, neseniai parduotas Turkijos bendrovei, priklausančiai Rusijos piliečiui.
Lėktuvo pilotas – leidimą gyventi Lietuvoje turintis Rusijos pilietis, dirbantis verslininko Gedimino Žiemelio kontroliuojamos „Avia Solutions Group“ pilotų mokymo paslaugų bendrovėje „BAA Training“.
Lietuvos transporto saugos administracija dėl šio atvejo atlieka tyrimą, kaip teigia įstaigos civilinės aviacijos skyriaus vedėja Virginija Žegunytė, jeigu bus nustatyta, kad skrydžio užsakovas ar lėktuvą įsigijusi bendrovė susijusi su Rusija, tai būtų galima laikyti sankcijų pažeidimu, o kol tyrimas atliekamas, orlaivis nepaliks Palangos.