Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Freepik.com nuotr.
Reporteris MargaritaŠaltinis: Etaplius.lt
Pakruojo rajono savivaldybės administracija informuoja, kad Pakruojo rajono savivaldybės administracijos direktorius – Pakruojo rajono savivaldybės Ekstremaliųjų situacijų komisijos pirmininkas 2020 m. balandžio 21 d. įsakymu Nr. AV-227 „Dėl sanitarijos ir higienos reikalavimu užtikrinimo daugiabučių gyvenamųjų namų bendrojo naudojimo patalpose“ nurodė daugiabučių namų bendrijų pirmininkams, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotiems asmenims ir daugiabučių namų administratoriams (toliau – namo valdytojas) karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje laikotarpiu, siekiant užtikrinti gyventojų sveikatos apsaugą, organizuoti sanitarijos ir higienos reikalavimus užtikrinančius darbus (toliau – valymo darbai) pagal faktinį poreikį, bet ne rečiau kaip kartą per savaitę.
Pažymime, kad valymo darbus gali atlikti patys daugiabučių namų gyventojai arba specializuotas paslaugas teikiančios įmonės.
Informuojame, kad namo valdytojas, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2020 m. balandžio 3 d. įsakymu Nr. D1-191 „Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2016 m. gruodžio 30 d. įsakymo Nr. D1-971 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.07.03:2017 „Statinių techninės ir naudojimo priežiūros tvarka. Naujų nekilnojamojo turto kadastro objektų formavimo tvarka“ patvirtinimo“ pakeitimo“, nustatytus namo bendrojo naudojimo objektų defektų ir deformacijų, dėl kurių negresia materialiniai nuostoliai, pavojus žmonių gyvybei, sveikatai ar aplinkai, šalinimo, atnaujinimo (remonto) darbus, bendrojo naudojimo inžinerinių sistemų, bendrojo naudojimo patalpų sanitarijos ir higienos reikalavimus užtikrinančius darbus turi numatyti metiniame ir (ar) ilgalaikiame plane.