Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Portalo Dzūkijosveidas.lt nuotr.
Reporteris MonikaŠaltinis: Etaplius.lt
Vyriausybė į savo programos įgyvendinimo planą oficialiai įtraukė 5.7.21 priemonę: „Pradėti valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 130 Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukciją“. Tokia puikia žinia penktadienį pasidalijo Alytaus miesto ir rajono merai.
„Kelio Alytus–Kaunas rekonstrukcijai ką tik sutaupėme mažiausiai 15 metų! Tai yra neįtikėtinai gera ir labai laukta žinia mūsų miestui ir visam Pietų Lietuvos regionui!“, – socialiniame tinkle „Facebook“ džiaugėsi Alytaus miesto meras Nerijus Cesiulis.
„Tai yra gera žinia ne tik Alytaus rajono, bet ir viso Pietų Lietuvos regiono gyventojams siekiant išspręsti seną problemą ir kasdienines grėsmes dėl itin nesaugaus eismo šiame kelyje“, – išplatintame pranešime spaudai džiaugsmo neslėpė Alytaus rajono meras Algirdas Vrubliauskas.
Vasario pabaigoje grupė savivaldybių merų ir Seimo narių kreipėsi į Ministrę Pirmininkę Ingridą Šimonytę, prašydami įtraukti kelio Kaunas–Prienai–Alytus rekonstrukciją į Vyriausybės programos įgyvendinimo planą. Jų prašymas buvo išgirstas.
Šiuo metu prioritetiniai darbai šiame kelyje yra žemės paėmimo visuomenės reikmėms procedūros, o 2022 m. – techninio projekto parengimas bei realių kelio rekonstravimo darbų planavimas. Viso projekto darbai jau aptarti su Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) vadovais, Kauno ir Alytaus regionų savivaldybių merais, susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu, Seimo Ekonomikos komiteto posėdžiuose.
Planuojama, jog žemės paėmimo procedūros galėtų užtrukti iki 2022-ųjų rudens, o lygiagrečiai 2022 metų pradžioje galėtų prasidėti techninio projekto rengimas, kuris truktų iki 2023-ųjų spalio mėnesio. Svarstoma, jog realūs rangos darbai galėtų prasidėti dar tais pačiais 2023 metais.
Kelias Nr.130 būtų rekonstruojamas į IIa kategoriją: iš viso – 3 eismo juostos (2 juostos – vienai ir 1 juosta – kitai eismo krypčiai, skirtingų krypčių eismą atskiriant apsauginiu barjeru, eismo juostų skaičių viena kryptimi keičiant maždaug kas 2–3 km).
Pasitarimuose su Susisiekimo ministerijos ir LAKD vadovais sutarta, kad reikiamos lėšos bus numatytos LAKD sąmatose, nekeičiant Seime patvirtinto 2021 m. patvirtinto biudžeto projekto.
Daugiau Dzūkijos krašto naujienų rasite čia: „Dzūkijos veidas“
Dzūkijos veidas logo