Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Etaplius.LTŠaltinis: Druskininkų savivaldybė
Pasak centro direktoriaus pavaduotojo Aurimo Pelecko, visa programinė įranga, internetas ir planšetės nupirkta už Druskininkų savivaldybės lėšas, tad druskininkiečiams papildomai mokėti nereikia.
„Šis projektas yra pilotinis, bet jau dabar, praėjus beveik keturiems mėnesiams nuo starto, galime drąsiai sakyti, kad jis pasiteisino. Įgyvendindami projektą orientavomės į pagalbos į namus skyriaus klientus – tai žmonės, kurie sunkiai vaikšto, turi negalią, kai kurie jų gyvena seniūnijose, neturi artimųjų. Žinoma, mūsų klientams pagalba teikiama ir tiesiogiai, bet ši papildoma paslauga leidžia sutaupyti laiko, suteikti daugiau galimybių iš anksto sužinoti, pavyzdžiui, kokių produktų nupirkti. Senjorai vertina ir galimybę bendrauti su pagalbą teikiančiu darbuotoju. Jiems užtenka paspausti vieną mygtuką ir mūsų darbuotojai gauna pranešimą, kad vienas iš jų nori susisiekti. Darbuotojai tai gali padaryti iš bet kurios vietos, greitai reaguoti ir operatyviai padėti“, – sako A. Peleckas.
Pagalbą teikiantis darbuotojas Donatas Burba džiaugėsi, kad naudojama programa labai funkcionali – leidžia ne tik paskambinti, bet ir automatiškai atsiliepti už klientą. „Žmogui nereikia atsiliepti – man paskambinus sutartu laiku įsijungia kamera ir iš karto matau vaizdą. Tai labai praktiška jei žmogui sunkiau naudotis technologijomis, bet taip pat naudinga ir prevenciškai – greičiau galime pastebėti, jei žmogų ištinka nelaimė ir jam padėti“ – sako D. Burba.
Prisijungti prie socialinio darbuotojo ir kliento pokalbių gali ir to pageidaujantys šeimos nariai – jie tai gali daryti per mobiliąją programėlę.
„Bendrauti nuotoliniu būdu labai patogu, kad galima įrašyti automatinį priminimą, pavyzdžiui, kelintą valandą ir kokius vaistus gerti. Padarius įrašą jis kliento planšetėje pasileidžia automatiškai. Klientai dažnai jaučiasi vieniši, kai kurie jų negali išeiti į lauką dėl savo sveikatos būklės, todėl laukia skambučių, noriai bendrauja. Pasikalbame apie bendras aktualijas, jie pasakoja apie savo praeitį, giminaičius, kasdieninę rutiną. Žinoma, juos veikia ir pranešimai apie karą – tenka žmones nuraminti, kad tikrai nereikia skubėti dideliais kiekiais pirkti kruopų ar konservų“ – pasakoja D. Burba.
Kai socialinis darbuotojas susisiekė su 82-ejų metų druskininkiete Bronislava, moteris pasidžiaugė, kad jai labai patinka ši teikiama paslauga – su socialiniu darbuotoju ji pasikalba lyg su artimuoju, ne gana to, ji išmoko naudotis planšetiniu kompiuteriu ir jame pasižiūri orų prognozes, naujienas.
„Iš teisų smagu, kad žmonės, anksčiau nesinaudoję išmaniaisiais įrenginiais, šiandien per juos pasižiūri filmus ar skaito naujienas. Džiaugiamės, kad mūsų teikiamos paslaugos ir padeda buityje, ir leidžia tobulėti“, – sako Aurimas Peleckas.