PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Jaunimas2018 m. Birželio 7 d. 16:26

Netradicinės pamokos Šalčininkų rajono savivaldybėje

Vilnius

Šalčininkų rajono savivaldybės nuotr.

Reporteris OrintaŠaltinis: Etaplius.lt


40684

Šiandien Šalčininkų rajono savivaldybėje pusdieniui „įsidarbino“ jaunieji specialistai iš Šalčininkų J. Sniadeckio gimnazijos. Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Beatos Petkevič iniciatyva 16 vienuoliktokų mokėsi už mokyklos ribų. Jaunuolius lydėjo mokytoja Teresa Grudinska.


Foto galerija:

gimn6-55821.jpg
gimn5-55820.jpg
gimn4-55819.jpg
gimn3-55818.jpg
gimn2-55817.jpg
gimn1-55816.jpg
gim4-55826.jpg
gim3-55825.jpg
gim2-55824.jpg
gim1-55823.jpg

Su gimnazistais susitikęs Šalčininkų rajono meras Zdzislav Palevič akcentavo atsakomybės jausmo svarbą atliekant bet kokius darbus, pristatė Savivaldybės veiklos sritis, kalbėjo apie jaunimo dalyvavimą savivaldos procesuose.

Anot Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojos Beatos Petkevič, šios iniciatyvos tikslas – ne tik supažindinti jaunus žmones su Savivaldybės veikla, vykdomais užduočių procesais, bet ir stiprinti dialogą su jaunais žmonėmis, mokyti juos pilietiškumo ir mokytis iš jų šiuolaikiško požiūrio.

Neformalioje erdvėje įvykusi netradicinė pamoka privertė atsidurti Savivaldybės administracijos specialistų kailyje ir domėtis projektų rengimo etapais, jaunimo politikos įgyvendinimu, visuomenės informavimu, vadovavimo ir viešo kalbėjimo subtilybėmis, atlikti kelių monitoringą.

Pasiskirstę grupėmis gimnazistai kartu su atsakingais skyrių vedėjais ir specialistais lankėsi rajono keliuose, reagavo į gautą skundą, stebėjo kelio frezavimo ir asfaltavimo darbus, mokėsi rengti viešos kalbos tekstą ir kalbėti, domėjosi kompleksine pagalba šeimai ir tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriaus darbu, o viena grupė gavo užduotį surinkti informaciją apie realizuojamą projektą, parengti tekstą ir publikuoti jį savivaldybės interneto svetainėje.

Reikia pripažinti, kad jaunimui puikiai sekėsi, atviri ir smalsūs jie parodė savo brandą ir norą tobulėti, mokytis visko, kas yra dar nepažinta.

Tikimės, kad keturias pamokas praleidę kitaip vienuoliktokai įgijo jiems svarbios gyvenimiškos patirties, ir linkime sėkmės!