PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2018 m. Lapkričio 30 d. 09:43

„Neste“ neigia, kad dyzelino reklamą pakeitė dėl vartotojų skundo

Vilnius

Alfa.lt nuotr.

Reporteris DovilėŠaltinis: Etaplius.lt


62571

Daugelyje „Neste Lietuva“ degalinių ant reklaminių bokštelių per kelias pastarąsias dienas neliko reklaminių iškabų su žinute „CO2 iki 20 procentų mažiau“. Lietuvos vartotojų organizacijų aljanso (LVOA) atstovų teigimu, reklamos iškabos pašalintos po to, kai lapkričio mėnesį aljansas kreipėsi į Konkurencijos tarybą ir Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Šių institucijų buvo prašoma apginti vartotojų interesus ir patikrinti, ar „Neste“ reklama atitinka tikrovę ir neklaidina vartotojų.

„Šį žingsnį vertiname kaip simbolinę, tačiau svarbią pergalę apginant vartotojo interesą. Išplatinus atvirą laišką sulaukėme daug reakcijų ir palaikymo - džiugu, kad vartotojų interesus ginančių organizacijų balsas yra išgirstas“, - teigė LVOA tarybos narys Kęstutis Kupšys.

Tuo tarpu „Neste Lietuva“ mažmeninės prekybos vadovas Audrius Miežys Eltai sakė, kad reklaminių stendų ir iškabų pakeitimas niekaip nesusijęs su LVOA veiksmais.

„Pagal iš anksto numatytą planą ėmėme reklamuoti žemoje temperatūroje neužšąlantį arktinį dyzeliną, nes tai šiuo metu aktualiau vairuotojams“, - komentavo A. Miežys.

LVOA susirūpinimą paskatino Lietuvos atsinaujinančių išteklių energetikos konfederacijos prezidento Martyno Nagevičiaus skaičiavimai, kurie parodė, kad „Neste Lietuva“ reklamoje „Švaresni degalai. Švaresni plaučiai“ deklaruojami oro taršos rodikliai yra didesni nei faktiniai rezultatai.

Praėjusį antradienį Europos visuomenės sveikatos aljansas (European Public Health Alliance, EPHA) paskelbė studiją, parodančią didžiulius dyzelinio kuro sukeltus kaštus ES šalių sveikatos apsaugos sistemoms. Manoma, kad per metus dėl dyzelinių variklių sukeliamos taršos žala gali būti vertinama net iki 80 mlrd. eurų suma.

Lietuvoje du trečdaliai automobilių yra varomi dyzelinu.

ELTA