Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Virginijos Kesminės nuotr.
Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt
Vykdant Jūrininkų prospekto rekonstrukciją, tinkamai nebuvo įvertinta, jog reikia suderinti Minijos g. ir Jūrininkų pr. sankryžos šviesoforus su greta esančia geležinkelio pervaža, dėl ko susidaro didžiulės spūstys. Tad praėjusią savaitę Klaipėdos miesto savivaldybės ir verslo atstovai diskutavo kaip išspręsti šią problemą.
Rekonstruojant Jūrininkų prospektą, ties Minijos g. buvo įrengtas šviesoforas, kurio eismo reguliavimas šiuo metu neatitinka nei uostamiesčio gyventojų, nei verslo atstovų lūkesčių.
“Šviesoforas buvo įrengtas šalia geležinkelio pervažos ir nežiūrint į tai, kad dega žalias šviesoforo signalas, tačiau važiuoti į sankryžą vis vien negalima, nes važiuoja traukinys. Taip pat ir atvirkščiai, kai traukinys nevažiuoja, dega raudonas šviesoforo signalas ir sankryžos efektyvumas automobiliams nėra užtikrinamas”, - pasakojo Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
G. Neniškio tikinimu, buvo ieškoma būdų, kaip patobulinti dabartinę šviesoforinę valdymo sistemą ir ciklus, jog būtų išspręstas išvažiavimas ir įvažiavimas į AB “Vakarų laivų gamyklos” teritoriją. UAB “Gatvių apšvietimas” kartu su VŠĮ “Klaipėdos keleiviniu transportu” analizavo problemą ir pateikė siūlymus, kuriuos įgyvendinant būtų pasiektas didžiausias pralaidumo efektas.
Administracijos direktorius patikino, jog pokyčiai sankryžoje buvo įgyvendinti praėjusį pirmadienį.
“Sukeitėme ciklus ir įvedėme ilgesnį laikotarpį, kai dega vadinamasis geltonas šviesoforo signalas, nes reikia pripažinti, kad vakare keleivių ir dviratininkų srautas yra tikrai labai nedidelis ir reguliuoti šviesoforą poreikio didelio nėra. Atlikome minimalius pakeitimus, o dabar bandysime ir toliau kalbėti su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, nes tam, kad padarytume sankryžą efektyvesne, reikia ją pertvarkyti, rekonstruoti”, - dėstė G. Neniškis.
Pasak G. Neniškio, norint, jog sankryža atitiktų visus lūkesčius, tam reikės investicijų ir rekonstrukcijos. “Reikia sankryžą iš vienos pusės išplatinti, kas matosi technologiškai, jog lyg ir būtų galima padaryti, o iš kitos pusės sinchronizuoti šviesoforą su geležinkelio pervažos uždarymu. Kad tuo laiku, kai geležinkelio pervaža uždaryta ir automobiliai vis tiek negali važiuoti, tas ciklas, kuris leisdavo važiuoti ir užkišti sankryžą, būtų atjungiamas”, - pasakojo Administracijos direktorius.
Jis vylėsi, jog sankryžos rekonstrukciją atlikti pavyktų bendromis jėgomis, finansiškai prisidedant ir didžiosioms Klaipėdos uosto kompanijoms.
Griežtai draudžiama „Vakarų eksprese“ paskelbtą informaciją kopijuoti ir platinti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitaip ją naudoti neturint raštiško leidėjų sutikimo.