PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2018 m. Liepos 16 d. 16:51

Neringoje telkiamos tarptautinės kūrybinės pajėgos

Klaipėda

Alfa.lt nuotrauka

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


45410

Kuršių nerijos kultūrinių ir gamtinių vertybių išsaugojimui svarbūs darnaus turizmo principai prasideda jau nuo pasirinkto keliavimo būdo. Neringos savivaldybė jau ne vienerius metus kurorto lankytojus kviečia asmenines mechanines transporto priemones keisti į alternatyvias ar viešąjį transportą.

Keliauti saugiai ir ekologiškai skatinantys „Lietuvos geležinkeliai“ bei Lietuvos ir pasaulio reklamos profesionalus vienijanti reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ šešiasdešimt jaunųjų reklamos talentų sukvies į Neringoje organizuojamą kūrybinį konkursą „Creative Brief Session“.

Jau liepos 17 d. „Pajūrio ekspreso" traukiniu konkurso dalyviai išvyks į Nidoje vyksiančią kūrybinę sesiją, kurios metu kurs koncepcijas ir siūlys idėjas, kaip keisti keliaujančių žmonių įpročius ir rinktis aplinkai draugiškesnę transporto priemonę – traukinį.

Geriausią idėją pasiūliusi dalyvių pora bus apdovanota 7 700 eurų vertės reklamos kūrybos studijų stipendijomis, antrosios vietos laimėtojai – 50 %, o tretieji – 30 % nuolaida kursams „The Atomic Garden Vilnius“ reklamos mokykloje. Be to, „Lietuvos geležinkeliai“ įgyvendins nugalėtojų pasiūlytą idėją.

„Išlaipinti lietuvius iš nuosavų automobilių – nemenkas iššūkis. Užsibrėžėme ambicingą tikslą paskatinti automobilius turinčius žmones kelionėms rinktis aplinkai draugiškesnę alternatyvą – viešąjį transportą. Šiam tikslui suvienysime ne tik jaunuosius reklamos talentus, prie projekto jungiasi ir Neringos savivaldybė, kviesianti mažinti transporto sukeliamą taršą ir į kurortą keliauti viena „žaliausių“ transporto priemonių – „Pajūrio ekspreso“ traukiniais“ – apie projektą kalba „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Didesni keliaujančių viešuoju transportu srautai padėtų spręsti ne tik ekologijos problemas. Neringos savivaldybė nuolat ieško inovatyvių sprendimų, kurie didintų kurorto svečių pasitenkinimą ir spręstų keleivių srautų bei automobilių spūsčių problemas, tad tikimasi, kad kūrybiniai sprendimai leis ne tik tausoti aplinką, bet ir didins kurorto konkurencinį pranašumą.

Sesijos metu pranešimus projekto dalyviams skaitys reklamos profesionalai iš užsienio: „MullenLowe Group“ kūrybos direktorius Alex Okada (Didžioji Britanija), prekės ženklų strategė, Danish School of Media and Journalism (DMJX) dėstytoja Clare McNally (Danija), „Publicis DWL“ kūrybos direktorius Michał Kisielewski (Lenkija), „Ogilvy Madrid“ kūrybos vadovas Lucas Gracia Bonet (Ispanija) ir kiti. Kūrybinėse dirbtuvėse jauniesiems talentams talkins reklamos grandai, dirbantys didžiausiose Lietuvos reklamos agentūrose: „DDB Vilnius“ kūrybos vadovas Arnas Aukštikalnis, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas, „Folk“ kūrybos vadovas Ignas Kozlovas, „Not Perfect“ kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė, „New!“ meno vadovas Regimantas Pranaitis.