Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Rawpixel.com nuotr.
Parengta pagal Unian.netŠaltinis: Etaplius.LT
Tyrimas buvo pagrįstas dviem eksperimentais, kurių metu vyrams buvo duodami nurodymai skirtingais balsais.
Pirmasis eksperimentas buvo susijęs su realiomis vairavimo situacijomis, kai vyrai simuliatoriuje buvo instruktuojami žemais arba aukštais moteriškais balsais. Jiems artėjant prie sankryžos, šviesoforo signalas pasikeitė iš žalios į geltoną, todėl jie galėjo pasirinkti: sustoti arba tęsti.
Rezultatai parodė, kad vyrai buvo maždaug 40 proc. labiau linkę nesustoti prieš geltoną šviesoforą, kai davė nurodymus aukštu moterišku balsu. Tai paskatino universiteto mokslininkus manyti, kad bandomieji „puikuojasi“ ir „demonstruoja savo vairavimo įgūdžius“ seksualiam balsui automobilio navigacijoje.
Antrojo eksperimento metu mokslininkai ištyrė dvi vyrų grupes virtualioje realybėje, kur jiems buvo liepta pereiti tiltą. Prieš pereinant siaurą tiltelį, vyrams buvo leidžiamas moteriško balso įrašas: pusė jo – patrauklus aukštas, o kita pusė – mažiau patrauklus žemas balsas.
Vidutiniškai aukštesnį balsą girdėję vyrai tiltą kirto greičiau nei tie, kurie girdėjo žemesnį balsą. Tyrėjai iškėlė hipotezę, kad taip yra todėl, kad aukštas balsas nesąmoningai skatino juos labiau rizikuoti.