PRAMOGOS
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Veidai2019 m. Vasario 28 d. 09:27

Naujasis Petro Daunio amplua – neeiliniai iššūkiai ir išsipildžiusi vaikystės svajonė

Vilnius

anonymous anonymousŠaltinis: Etaplius.lt


73882

Atlikėjas, dainų autorius, ZIP FM rytinės laidos vedėjas ir įvairių televizijos projektų dalyvis Petras Daunys nuo šiol visuomenėje bus žinomas ir kaip „Nike“ ambasadorius. Daugiau nei 7-erius metus Lietuvos pramogų pasaulyje besisukantis vaikinas pripažįsta, kad sportas užima ypatingą vietą jo gyvenime, todėl ir naujasis vaidmuo atiteko neatsitiktinai. Jis pasakoja, kokio fizinio pasirengimo, treniruočių ir asmeninių sporto iššūkių reikalauja buvimas scenoje.


Foto galerija:

5c778cd144135.jpg
5c778cd21ff56.jpg

„Nesvarbu, ar esi aktorius, dainininkas, šokėjas, ar kitos srities atstovas, fizinis pasiruošimas būnant scenoje yra beprotiškai svarbus. Žinoma, nevalia pamiršti ir tokių dalykų kaip charizma, jausmas ar emocija, tačiau jeigu esi pasiruošęs būti scenoje ilgą laiką, gal net visą gyvenimą – sportas yra būtinas. Tam, kad atlaikytum krūvį ir pasirodymus bei būtum nuolat pasirengęs padaryti dar daugiau, turi daug treniruotis. Aš stengiuosi sportuoti kiekvieną dieną ir nors mane dažnai riboja laikas, bent minimaliai sportuoju 2 kartus per savaitę“, – atskleidžia P. Daunys.

Atlikėjas prisipažįsta, kad krepšinį laiko savo antrąja meile po muzikos: „Jeigu nedainuočiau ir nebūčiau muzikantas – būčiau krepšininkas. To siekiau pusę savo gyvenimo, svajojau apie aukščiausias Lietuvos lygas ir pasaulio čempionatus. Tačiau supratęs, kad to pasiekti nepavyks, grįžau prie pagrindinio savo hobio – muzikos“, – pasakoja vaikinas ir priduria, kad šiandien jo gyvenime atsirado ir daugiau sporto šakų – futbolas, bėgimas, sporto salė, boksas ir netgi joga. Idealiu atveju treniruotę jis mėgsta vainikuoti plaukimu baseine, o po visko atsipalaiduoti pirtyje, saunoje ar sūkurinėje vonioje.

Tapti vieno didžiausių pasaulyje sporto prekės ženklo ambasadoriumi P. Dauniui – garbingas vaidmuo, kupinas naujų iššūkių ir galimybių. Vaikinas prisipažįsta, kad yra perfekcionistas ir mėgsta iššūkius, kurie padeda viršyti savo galimybių ribas, todėl jis su džiaugsmu imasi naujų iniciatyvų.

„Nuo mažens „Nike“ prekės ženklas man yra numeris vienas. Kai pagalvoju, apie tokį bendradarbiavimą vaikystėje galėjau tik pasvajoti, todėl tikrai labai džiaugiuosi, – sako muzikantas. – Pirmasis iššūkis, kurį sau išsikėliau tapęs šio prekės ženklo ambasadoriumi – išmokti stovėti ant galvos. Tam laiko turiu nei daug, nei mažai – iki kovo mėnesį vyksiančios „Nike“ treniruočių dienos. Esu matęs, kaip Donatas Montvydas per savo koncertus tą daro, pastebiu, kaip vaikai prie jūros stovi ant galvos, man tai neatrodo sudėtinga, todėl pamėginsiu to išmokti ir aš. Fiziškai pasiruošęs tam esu, reikia tik patobulinti koordinaciją, o juk ir dalyvausiu ne pasaulio čempionate, tad, manau, linksmai ir įdomiai praleisiu laiką įgyvendindamas šį iššūkį bei visą dieną sportuodamas įvairiose treniruotėse. Juk kartais tereikia tik vieno žingsnio iki kažko naujo.“