Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt
Baigiamas statyti naujas Smiltynės perkėlos keltas – liepą jis bus nuleistas į vandenį, o rugpjūčio pradžioje turėtų pradėti plaukioti.
„Nuleidus laivą dar laukia procedūros – laivo registracija, laivo bilieto išėmimas, VMI reikia užregistruoti. Užruksime kokias porą savaičių, kol dokumentus sutvarkysime“, – BNS sakė Pasak Smiltynės perkėlos vadovas Mindaugas Čiakas.
Pasak jo, keltas yra universalus – ir keleivinis, ir krovininis, tačiau pagrindinė jo paskirtis pradžioje bus automobilių kėlimas Naujojoje perkėloje.
„Esant išimtimis, siųsim į Šiaurės ragą, į Senąją perkėlą kelt keleivių, jei sugestų mūsų keleivinis keltas. Arba, kadangi mūsų keleivinis keltas „Nida“ gali kelti iki 700 keleivių, jei kartais būtų labai didelė spūstis, esam tokių atvejų turėję, tada siųsime naują keltą, nes jis galės iki tūkstančio keleivių vieno reiso metu kelti“, – sakė Smiltynės perkėlos vadovas.
6,5 mln. eurų vertės laivo statybos sutartį Smiltynės perkėla su Vakarų laivų gamyklos (VLG) grupės bendrove Vakarų Baltijos laivų statykla (VBLS) pasirašė pernai gegužę, o darbai pradėti rugsėjį.
60 metrų ilgio, 14 metrų pločio keltu bus galima pervežti iki tūkstančio keleivių arba bent 40 lengvųjų automobilių ir 600 keleivių.
M. Čiakas BNS yra sakęs, kad Smiltynės perkėla turi penkis keltus: keturi yra 10-14 metų, o seniausias veikia 44 metus, jis ir bus keičiamas nauju.