Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Pexels.com nuotr.
Reporteris AgnėŠaltinis: Etaplius.lt
Praėjusią savaitę, birželio 1-7 dienomis, NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai tris kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių, pranešė Krašto apsaugos ministerija.
Birželio 1-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino orlaivį IL-20 ir du orlaivius SU-27. Orlaivis IL-20 skrido iš Rusijos žemyninės dalies į Rusijos Kaliningrado sritį be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, skrydžio planą turėjo, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė.
Du orlaiviai SU-27 skrido pasitikti IL-20 iš Kaliningrado srities ir lydėdami grįžo į Kaliningrado sritį. Orlaiviai SU-27 skrido be veikiančių radiolokacinių atsakiklių, iš anksto pateiktų skrydžio planų neturėjo, radijo ryšio su regioniniu skrydžių valdymo centru nepalaikė.
Kitą dieną, birželio 2-ąją, NATO naikintuvai atpažino orlaivį IL-20, skridusį iš Kaliningrado srities ir grįžusį atgal. Orlaivis IL-20 skrido be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su regioniniu skrydžių valdymo centru nepalaikė, skrydžio plano neturėjo.
Birželio 4-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį IL-20 ir du orlaivius SU-27. Orlaivis IL-20 skrido iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį be veikiančio radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su regioniniu skrydžių valdymo centru palaikė, skrydžio plano neturėjo. Du orlaiviai SU-27 skrido iš Kaliningrado srities ir grįžo į atgal. Orlaiviai SU-27 skrido be veikiančių radiolokacinių atsakiklių, skrydžio planų neturėjo, radijo ryšio su regioniniu skrydžių valdymo centru nepalaikė.
ELTA