Aktualu | Gyvenimas | Pramogos | + Projektai | Specialiosios rubrikos |
Pasirinkite savo miestą | Vilnius | Kaunas | Klaipėda | Šiauliai | Panevėžys | Marijampolė | Telšiai | Alytus | Tauragė | Utena |
Asociatyvi Eltos nuotr.
Reporteris BrigitaŠaltinis: Etaplius.lt
Balandžio 26–gegužės 2 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai du kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautine oro erdve virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos (RF) karinių orlaivių.
Balandžio 28 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį TU-134, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido su radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su Regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) palaikė, skrydžio plano neturėjo.
Balandžio 28 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino RF orlaivį AN-12, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį su RSVC palaikė, skrydžio plano neturėjo. Taip pat atpažino RF orlaivį AN-30, skridusį tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio plano neturėjo. Tuo pačiu pakilimu NATO orlaiviai atpažino du RF orlaivius SU-35, skridusius tarptautine oro erdve iš RF žemyninės dalies virš Baltijos jūros ir grįžusius atgal į RF žemyninę dalį. Orlaiviai skrido be radiolokaciniu atsakiklių, radijo ryšio su RSVC nepalaikė, skrydžio plano neturėjo.
ELTA